- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- בי.ווי.די אטו 3 ו-צ'רי FX
השוואה בין בי.ווי.די אטו 3 ו-צ'רי FX
מאפיינים
בי.ווי.די אטו 3 ו-צ'רי FX
תיבת הילוכים
אוטומטית
רובוטי
מספר הילוכים
1
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
160 קמ"ש
206 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.3 שניות
7.8 שניות
משקל עצמי
1 750 ק"ג
אורך
4 455 מ"מ
4 400 מ"מ
רוחב
1 875 מ"מ
1 830 מ"מ
גובה
1 615 מ"מ
1 585 מ"מ
בסיס גלגלים
2 720 מ"מ
2 630 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
440 ליטר
378 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 750 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.9 מ'
גודל הגלגל
215/55 R18
215/60 R17
215/60 R17
טעינה מלאה בבית
720
טעינה מלאה בעמדת טעינה
60
צריכה ממוצעת
10.9 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
207 ג'/ק"מ
סוג מנוע
חשמלי
בנזין
קיבולת סוללה
60.5 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
נפח מנוע
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
מספר צילינדרים
4
שסתומים לצילינדר
4
יחס דחיסה
9.9
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
הספק מירבי
204 (150 )
186 (136 ) 5500
מומנט מירבי
310
282 2000 – 4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
רמת גימור
בי.ווי.די אטו 3 ו-צ'רי FX
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
USB
12V
טעינה אלחוטית לסמארטפון
Bluetooth
Carplay
Android Auto
USB-C
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
6 רמקולים
גג פנורמי
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
גגון
ספוילר
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
אורות יום
מערכת נגד סנוור HBA
חיישן גשם
קוטר
R17
חומר
סגסוגת
תמונות
בי.ווי.די אטו 3
צ'רי FX
השוואה של בי.ווי.די אטו 3 עם רכבים אחרים
השוואה של צ'רי FX עם רכבים אחרים
היום למכירה
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 135 000
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 139 000
בי.ווי.די אטו 3, 2022
₪ 127 900
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 140 000
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 150 000
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
צ'רי FX, 2024
₪ 159 999
צ'רי FX, 2024
₪ 159 999
צ'רי FX, 2024
₪ 159 999
צ'רי FX, 2024
₪ 159 999
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
בי.ווי.די אטו 3, 2024
₪ 163 900
בי.ווי.די אטו 3, 2024
₪ 163 900
בי.ווי.די אטו 3, 2024
₪ 163 900
בי.ווי.די אטו 3, 2022
₪ 140 000
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 135 000
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 135 000
השוואת רכבים דומים לבי.ווי.די אטו 3 ו-צ'רי FX
בי.ווי.די אטו 3 ו-צ'רי FX הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין בי.ווי.די אטו 3 לבין צ'רי FX תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.