- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- צ'רי FX ו-בי.ווי.די אטו 3
השוואה בין צ'רי FX ו-בי.ווי.די אטו 3
מאפיינים
צ'רי FX ו-בי.ווי.די אטו 3
תיבת הילוכים
רובוטי
אוטומטית
מספר הילוכים
7
1
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
206 קמ"ש
160 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.8 שניות
7.3 שניות
משקל עצמי
1 750 ק"ג
אורך
4 400 מ"מ
4 455 מ"מ
רוחב
1 830 מ"מ
1 875 מ"מ
גובה
1 585 מ"מ
1 615 מ"מ
בסיס גלגלים
2 630 מ"מ
2 720 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
378 ליטר
440 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 750 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.9 מ'
גודל הגלגל
215/55 R18
215/60 R17
215/60 R17
טעינה מלאה בבית
720
טעינה מלאה בעמדת טעינה
60
צריכה ממוצעת
10.9 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
207 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
חשמלי
קיבולת סוללה
60.5 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
נפח מנוע
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
מספר צילינדרים
4
שסתומים לצילינדר
4
יחס דחיסה
9.9
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
הספק מירבי
186 (136 ) 5500
204 (150 )
מומנט מירבי
282 2000 – 4000
310
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
רמת גימור
צ'רי FX ו-בי.ווי.די אטו 3
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
USB-C
12V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
8 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
מושב נהג עם כוונון חשמלי
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים דמוי עור
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
ספוילר
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
פנסי LED
חיישן גשם
אורות יום
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R17
חומר
סגסוגת
תמונות
צ'רי FX
בי.ווי.די אטו 3
השוואה של צ'רי FX עם רכבים אחרים
השוואה של בי.ווי.די אטו 3 עם רכבים אחרים
היום למכירה
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 135 000
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 139 000
בי.ווי.די אטו 3, 2022
₪ 127 900
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 140 000
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 150 000
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
צ'רי FX, 2024
₪ 159 999
צ'רי FX, 2024
₪ 159 999
צ'רי FX, 2024
₪ 159 999
צ'רי FX, 2024
₪ 159 999
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
צ'רי FX, 2024
₪ 149 900
בי.ווי.די אטו 3, 2024
₪ 163 900
בי.ווי.די אטו 3, 2024
₪ 163 900
בי.ווי.די אטו 3, 2024
₪ 163 900
בי.ווי.די אטו 3, 2022
₪ 140 000
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 135 000
בי.ווי.די אטו 3, 2023
₪ 135 000
השוואת רכבים דומים לצ'רי FX ו-בי.ווי.די אטו 3
צ'רי FX ו-בי.ווי.די אטו 3 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין צ'רי FX לבין בי.ווי.די אטו 3 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.