1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. צ'רי טיגו 8 פרו ו-סקודה קודיאק

השוואה בין צ'רי טיגו 8 פרו ו-סקודה קודיאק

צ'רי טיגו 8 פרו ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
צ'רי טיגו 8 פרו
מ- ₪ 146 000
סקודה קודיאק ‏2023. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
סקודה קודיאק
מ- ₪ 212 900

מאפיינים

צ'רי טיגו 8 פרו ו-סקודה קודיאק

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
7  
7  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
183   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.1   שניות
קיבולת מיכל דלק
51   ליטר
משקל עצמי
1 640   ק"ג
משקל כולל
2 143   ק"ג
אורך
4 722   מ"מ
4 758   מ"מ
רוחב
1 860   מ"מ
1 864   מ"מ
גובה
1 705   מ"מ
1 659   מ"מ
בסיס גלגלים
2 710   מ"מ
2 791   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 582   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 604   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
193   ליטר
910   ליטר
נפח תא מטען מירבי
2 101   ליטר
2 105   ליטר
רדיוס הסיבוב
11.2   מ'
גודל הגלגל
235/55 R18  
היברידי מתון
MHEV48V  
בתוך העיר
8.6   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.2   ליטר
צריכה ממוצעת
7   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
פליטת CO2
165   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
1500   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
9.9  
קדח / מהלך
77 × 85.8   מ"מ
הספק מירבי
186 (136 ) 5500
150 (110 )
מומנט מירבי
282 2000 – 4500
250
מתלה קדמי
עצמאי פנאומטי  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
190

רמת גימור

צ'רי טיגו 8 פרו ו-סקודה קודיאק

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
מערכת בקרת סחרור (ASR)
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
USB-C
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
8 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED  
אורות יום
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R18  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

צ'רי טיגו 8 פרו
סקודה קודיאק

השוואה של צ'רי טיגו 8 פרו עם רכבים אחרים

השוואה של סקודה קודיאק עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לצ'רי טיגו 8 פרו ו-סקודה קודיאק

צ'רי טיגו 8 פרו ו-סקודה קודיאק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין צ'רי טיגו 8 פרו לבין סקודה קודיאק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.