- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- שברולט טרייל בלייזר ו-קיה סטוניק
השוואה בין שברולט טרייל בלייזר ו-קיה סטוניק
מאפיינים
שברולט טרייל בלייזר ו-קיה סטוניק
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
רובוטי
מספר הילוכים
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
200 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.5 שניות
קיבולת מיכל דלק
50 ליטר
אורך
4 407 מ"מ
4 140 מ"מ
רוחב
1 808 מ"מ
1 760 מ"מ
גובה
1 656 מ"מ
1 520 מ"מ
בסיס גלגלים
2 640 מ"מ
2 580 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 546 מ"מ
1 532 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 557 מ"מ
1 539 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
715 ליטר
332 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 540 ליטר
1 135 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.39 מ'
גודל הגלגל
255/60 R17
תקן פליטת זיהום
יורו 6
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1341 סמ"ק
998 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
3
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10
קדח / מהלך
79 x 91 מ"מ
71 × 84 מ"מ
הספק מירבי
155 (114 ) 5600
100 (74 ) 6000
מומנט מירבי
242 1600-4000
175 1500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
191
165
רמת גימור
שברולט טרייל בלייזר ו-קיה סטוניק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי הולכי רגל
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
Carplay
Android Auto
AUX
USB
Bluetooth
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
שמשה קדמית עם בידוד תרמי
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
בלם יד חשמלי
לוח מחוונים דיגיטלי
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
גלגל חלופי מוקטן
גגון
אורות יום
חיישן אור
קוטר
R15
חומר
סגסוגת
תמונות
שברולט טרייל בלייזר
קיה סטוניק
השוואה של שברולט טרייל בלייזר עם רכבים אחרים
השוואה של קיה סטוניק עם רכבים אחרים
היום למכירה
קיה סטוניק, 2020
₪ 85 000
קיה סטוניק, 2019
₪ 72 000
קיה סטוניק, 2018
₪ 65 000
קיה סטוניק, 2023
₪ 108 500
קיה סטוניק, 2022
₪ 102 900
קיה סטוניק, 2020
₪ 92 900
קיה סטוניק, 2021
₪ 90 800
קיה סטוניק, 2019
₪ 74 600
קיה סטוניק, 2021
₪ 95 900
קיה סטוניק, 2018
₪ 80 900
קיה סטוניק, 2018
₪ 86 300
קיה סטוניק, 2018
₪ 77 200
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 136 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 86 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 159 000
קיה סטוניק, 2019
₪ 100 000
קיה סטוניק, 2023
₪ 118 000
קיה סטוניק, 2019
₪ 90 000
קיה סטוניק, 2022
₪ 101 800
קיה סטוניק, 2021
₪ 98 500
השוואת רכבים דומים לשברולט טרייל בלייזר ו-קיה סטוניק
שברולט טרייל בלייזר ו-קיה סטוניק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין שברולט טרייל בלייזר לבין קיה סטוניק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.