- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי L200
השוואה בין פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי L200
פורד ריינג'ר ראפטור
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי L200
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
10
6
הנעה
4x4
4x4
מהירות מרבית
180 קמ"ש
174 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
80 ליטר
75 ליטר
משקל עצמי
2 454 ק"ג
1 900 ק"ג
משקל כולל
3 130 ק"ג
2 920 ק"ג
אורך
5 381 מ"מ
5 225 מ"מ
רוחב
1 922 מ"מ
1 815 מ"מ
גובה
2 028 מ"מ
1 775 מ"מ
בסיס גלגלים
3 270 מ"מ
3 000 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 710 מ"מ
1 520 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 710 מ"מ
1 520 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
1 061 ליטר
גודל הגלגל
285/70 R17
205/80 R16
245/70 R16
245/65 R17
245/70 R16
245/65 R17
בתוך העיר
8.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6 ליטר
צריכה ממוצעת
13.8 ליטר
7.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5
פליטת CO2
315 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, אורכי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2956 סמ"ק
2268 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
תצורה V
בטור
מספר צילינדרים
6
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
14.4
קדח / מהלך
85.4 x 86 מ"מ
86 × 96.7 מ"מ
הספק מירבי
288 (211 ) 5500
150 (110 ) 3500
מומנט מירבי
491 2300
408 1750-2250
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם קפיץ
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
תוף
מרווח גחון
27
220
רמת גימור
פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי L200
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
USB
Bluetooth
מערכת ניווט (GPS)
USB-C
12V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
מושבי ספורט קדמיים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חצאיות צד
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מעור
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
פקדי העברת הילוכים על ההגה
פנסים קדמיים
פנסי מטריקס
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R17
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
פורד ריינג'ר ראפטור
מיצובישי L200
השוואה של פורד ריינג'ר ראפטור עם רכבים אחרים
השוואה של מיצובישי L200 עם רכבים אחרים
היום למכירה
מיצובישי L200, 2011
₪ 32 000
מיצובישי L200, 2012
₪ 35 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 63 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 70 000
מיצובישי L200, 2017
₪ 80 000
מיצובישי L200, 2002
₪ 16 000
מיצובישי L200, 2019
₪ 140 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 175 000
מיצובישי L200, 2021
₪ 160 900
מיצובישי L200, 2021
₪ 152 000
מיצובישי L200, 2016
₪ 125 000
מיצובישי L200, 2001
₪ 20 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 45 000
מיצובישי L200, 2015
₪ 100 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 68 000
מיצובישי L200, 2011
₪ 55 000
מיצובישי L200, 2016
₪ 150 000
השוואת רכבים דומים לפורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי L200
פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי L200 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד ריינג'ר ראפטור לבין מיצובישי L200 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.