- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- הונדה סיוויק טייפ אר ו-סובארו אימפרזה
השוואה בין הונדה סיוויק טייפ אר ו-סובארו אימפרזה
הונדה סיוויק טייפ אר
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
סובארו אימפרזה
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
הונדה סיוויק טייפ אר ו-סובארו אימפרזה
תיבת הילוכים
ידני
תיבת הילוכים רציפה
מספר הילוכים
6
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
275 קמ"ש
185 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
5.4 שניות
11.8 שניות
קיבולת מיכל דלק
47 ליטר
50 ליטר
משקל עצמי
1 429 ק"ג
1 388 ק"ג
אורך
4 595 מ"מ
4 625 מ"מ
רוחב
1 890 מ"מ
1 775 מ"מ
גובה
1 401 מ"מ
1 455 מ"מ
בסיס גלגלים
2 734 מ"מ
2 670 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 626 מ"מ
1 540 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 613 מ"מ
1 545 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
410 ליטר
460 ליטר
רדיוס הסיבוב
12.4 מ'
10.6 מ'
גודל הגלגל
265/30 R19
205/55 R16
בתוך העיר
8.2 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.5 ליטר
צריכה ממוצעת
6.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
148 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, אורכי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
נפח מנוע
1998 סמ"ק
1600 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
לא
פריסת צילינדרים
בטור
צילינדרים מנוגדים
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.8
11
קדח / מהלך
86 x 85.9 מ"מ
78.8 × 82 מ"מ
הספק מירבי
329 (241 ) 6500
114 (85 ) 6200
מומנט מירבי
428 2500—4000
153 3600
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
130
רמת גימור
הונדה סיוויק טייפ אר ו-סובארו אימפרזה
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
AUX
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
4 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
כיסויי דוושות
חלונות חשמל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
חימום שמשה קדמית
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
מחשב דרך
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מתלי ספורט
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
אורות בלימה דינמיים
פנסי ערפל
קוטר
R19
R16
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
הונדה סיוויק טייפ אר
סובארו אימפרזה
השוואה של הונדה סיוויק טייפ אר עם רכבים אחרים
השוואה של סובארו אימפרזה עם רכבים אחרים
היום למכירה
סובארו אימפרזה, 2010
₪ 12 000
סובארו אימפרזה, 2013
₪ 17 000
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 8 000
סובארו אימפרזה, 2007
₪ 10 000
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 10 900
סובארו אימפרזה, 2009
₪ 11 500
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 10 900
סובארו אימפרזה, 2009
₪ 13 000
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 18 000
סובארו אימפרזה, 2007
₪ 10 000
סובארו אימפרזה, 2014
₪ 15 000
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 10 700
סובארו אימפרזה, 2006
₪ 5 000
סובארו אימפרזה, 2009
₪ 25 000
סובארו אימפרזה, 2009
₪ 15 000
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 13 000
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 9 000
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 6 500
סובארו אימפרזה, 2008
₪ 14 500
סובארו אימפרזה, 2009
₪ 17 000
השוואת רכבים דומים להונדה סיוויק טייפ אר ו-סובארו אימפרזה
הונדה סיוויק טייפ אר ו-סובארו אימפרזה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין הונדה סיוויק טייפ אר לבין סובארו אימפרזה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.