- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- יונדאי איוניק 5 ו-בי.ווי.די טאנג
השוואה בין יונדאי איוניק 5 ו-בי.ווי.די טאנג
יונדאי איוניק 5
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
יונדאי איוניק 5 ו-בי.ווי.די טאנג
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
1
1
הנעה
אחורית
4x4
מהירות מרבית
185 קמ"ש
180 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.5 שניות
4.6 שניות
משקל עצמי
1 830 ק"ג
2 419 ק"ג
משקל כולל
2 370 ק"ג
אורך
4 655 מ"מ
4 870 מ"מ
רוחב
1 890 מ"מ
1 940 מ"מ
גובה
1 605 מ"מ
1 720 מ"מ
בסיס גלגלים
3 000 מ"מ
2 820 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 638 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 647 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
588 ליטר
235 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 648 ליטר
1 655 ליטר
גודל הגלגל
235/55 R19
255/45 R20
255/45 R20
245/45 R20
טעינה מלאה בבית
600
1900
טעינה מלאה בעמדת טעינה
50
180
סוג מנוע
חשמלי
חשמלי
קיבולת סוללה
56 קוט"ש
82.8 קוט"ש
הספק מירבי
170 (125 )
518 (380 )
מומנט מירבי
350
680
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
180
רמת גימור
יונדאי איוניק 5 ו-בי.ווי.די טאנג
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר בין המושבים הקדמיים
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
12V
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
12 רמקולים
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
תאורת אווירה דקורטיבית
סאנרוף
חלונות כהים
גג פנורמי
שורת מושבים שלישית
מושב נהג עם כוונון חשמלי
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב הנהג עם זיכרון
מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מחשב דרך
כפתור הפעלת מנוע
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
פתיחת תא מטען ללא ידיים
הגה רב-תכליתי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
אורות יום
אורות בלימה דינמיים
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R19
חומר
סגסוגת
תמונות
יונדאי איוניק 5
בי.ווי.די טאנג
השוואה של יונדאי איוניק 5 עם רכבים אחרים
השוואה של בי.ווי.די טאנג עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי איוניק 5, 2023
₪ 215 000
יונדאי איוניק 5, 2023
₪ 180 000
יונדאי איוניק 5, 2023
₪ 169 900
יונדאי איוניק 5, 2022
₪ 192 000
יונדאי איוניק 5, 2022
₪ 182 900
יונדאי איוניק 5, 2024
₪ 152 000
יונדאי איוניק 5, 2022
₪ 175 000
יונדאי איוניק 5, 2022
₪ 189 000
יונדאי איוניק 5, 2022
₪ 150 000
יונדאי איוניק 5, 2022
₪ 186 000
יונדאי איוניק 5, 2023
₪ 212 000
יונדאי איוניק 5, 2024
₪ 215 000
יונדאי איוניק 5, 2023
₪ 205 000
יונדאי איוניק 5, 2021
₪ 168 000
יונדאי איוניק 5, 2022
₪ 190 000
בי.ווי.די טאנג, 2023
₪ 244 995
השוואת רכבים דומים ליונדאי איוניק 5 ו-בי.ווי.די טאנג
יונדאי איוניק 5 ו-בי.ווי.די טאנג הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין יונדאי איוניק 5 לבין בי.ווי.די טאנג תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.