1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. יונדאי איוניק ו-טויוטה פריוס פלאג-אין

השוואה בין יונדאי איוניק ו-טויוטה פריוס פלאג-אין

יונדאי איוניק ‏2019. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 1 דור, שדרוג
יונדאי איוניק
מ- ₪ 65 000
טויוטה פריוס פלאג-אין ‏2017. מרכב, צורה. ליפטבק, 4 דור, שדרוג
טויוטה פריוס פלאג-אין
מחיר לא נקבע

מאפיינים

יונדאי איוניק ו-טויוטה פריוס פלאג-אין

תיבת הילוכים
אוטומטית  
תיבת הילוכים רציפה  
מספר הילוכים
1  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
165   קמ"ש
162   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.9   שניות
11.1   שניות
קיבולת מיכל דלק
43   ליטר
משקל עצמי
1 527   ק"ג
1 530   ק"ג
משקל כולל
1 970   ק"ג
1 930   ק"ג
אורך
4 470   מ"מ
4 645   מ"מ
רוחב
1 820   מ"מ
1 760   מ"מ
גובה
1 450   מ"מ
1 470   מ"מ
בסיס גלגלים
2 700   מ"מ
2 700   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 563   מ"מ
1 530   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 577   מ"מ
1 930   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
455   ליטר
359   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 410   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.6   מ'
10.4   מ'
גודל הגלגל
205/60 R16  
195/65 R15  
טעינה מלאה בבית
120  
240  
טעינה מלאה בעמדת טעינה
360  
120  
צריכה ממוצעת
1.3   ליטר
פליטת CO2
35   ג'/ק"מ
סוג מנוע
חשמלי  
Plug-in היבריד  
קיבולת סוללה
38.3   קוט"ש
4.5   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
1798   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא  
פריסת צילינדרים
בטור  
מספר צילינדרים
4  
שסתומים לצילינדר
4  
יחס דחיסה
13  
קדח / מהלך
80.5 × 88.3   מ"מ
הספק מירבי
136 (100 )
122 (89 ) 5200
מומנט מירבי
295
145 3600
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
150
130

רמת גימור

יונדאי איוניק ו-טויוטה פריוס פלאג-אין

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי הולכי רגל
העברת הילוכים חשמלית
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
תפעול קולי
מערכת בידור לנוסע קדמי
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
6 רמקולים  
חימום הגה
תאורת אווירה דקורטיבית
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושב הנהג  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
תצוגה עילית
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות מתקפלות
ערכת תיקון צמיג
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
פנסי LED  
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
קוטר
R16  
R15  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

יונדאי איוניק
טויוטה פריוס פלאג-אין

השוואה של יונדאי איוניק עם רכבים אחרים

השוואה של טויוטה פריוס פלאג-אין עם רכבים אחרים

היום למכירה

השוואת רכבים דומים ליונדאי איוניק ו-טויוטה פריוס פלאג-אין

יונדאי איוניק ו-טויוטה פריוס פלאג-אין הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין יונדאי איוניק לבין טויוטה פריוס פלאג-אין תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.