- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי אקליפס קרוס ו-שברולט טרייל בלייזר
השוואה בין מיצובישי אקליפס קרוס ו-שברולט טרייל בלייזר
שברולט טרייל בלייזר
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
מיצובישי אקליפס קרוס ו-שברולט טרייל בלייזר
תיבת הילוכים
אוטומטית
תיבת הילוכים רציפה
הנעה
4x4
קדמית
מהירות מרבית
162 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
43 ליטר
50 ליטר
משקל עצמי
1 985 ק"ג
משקל כולל
2 425 ק"ג
אורך
4 545 מ"מ
4 407 מ"מ
רוחב
1 805 מ"מ
1 808 מ"מ
גובה
1 685 מ"מ
1 656 מ"מ
בסיס גלגלים
2 670 מ"מ
2 640 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 545 מ"מ
1 546 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 545 מ"מ
1 557 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
672 ליטר
715 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 149 ליטר
1 540 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.6 מ'
11.39 מ'
גודל הגלגל
225/55 R18
טעינה מלאה בבית
350
טעינה מלאה בעמדת טעינה
50
בתוך העיר
6.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6 ליטר
צריכה ממוצעת
6.1 ליטר
7.6 ליטר
פליטת CO2
142 ג'/ק"מ
סוג מנוע
Plug-in היבריד
בנזין
קיבולת סוללה
13.8 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2359 סמ"ק
1300 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
3
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
12
קדח / מהלך
88 x 97 מ"מ
79 x 91 מ"מ
הספק מירבי
188 (138 ) 4500
156 (114 ) 5600
מומנט מירבי
199 4500
236 1600
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
204
191
רמת גימור
מיצובישי אקליפס קרוס ו-שברולט טרייל בלייזר
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
חימום הגה
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
גג פנורמי
חלונות חשמל
משענת יד בין המושבים הקדמיים
שמשה קדמית עם בידוד תרמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מזגן
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
עיצוב חיצוני
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R17
חומר
סגסוגת
תמונות
מיצובישי אקליפס קרוס
שברולט טרייל בלייזר
השוואה של מיצובישי אקליפס קרוס עם רכבים אחרים
השוואה של שברולט טרייל בלייזר עם רכבים אחרים
היום למכירה
מיצובישי אקליפס קרוס, 2022
₪ 118 000
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 118 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 153 000
שברולט טרייל בלייזר, 2023
₪ 149 000
שברולט טרייל בלייזר, 2008
₪ 35 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2019
₪ 92 000
שברולט טרייל בלייזר, 2021
₪ 92 900
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 112 500
מיצובישי אקליפס קרוס, 2021
₪ 109 900
מיצובישי אקליפס קרוס, 2020
₪ 112 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2023
₪ 185 000
שברולט טרייל בלייזר, 2022
₪ 115 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2021
₪ 105 000
שברולט טרייל בלייזר, 2021
₪ 85 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2020
₪ 102 500
מיצובישי אקליפס קרוס, 2018
₪ 72 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2019
₪ 80 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2019
₪ 97 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2018
₪ 83 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2019
₪ 85 000
השוואת רכבים דומים למיצובישי אקליפס קרוס ו-שברולט טרייל בלייזר
מיצובישי אקליפס קרוס ו-שברולט טרייל בלייזר הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי אקליפס קרוס לבין שברולט טרייל בלייזר תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.