- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי אאוטלנדר ו-סקודה קודיאק
השוואה בין מיצובישי אאוטלנדר ו-סקודה קודיאק
מאפיינים
מיצובישי אאוטלנדר ו-סקודה קודיאק
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
רובוטי
מספר הילוכים
7
הנעה
4x4
4x4
מהירות מרבית
216 קמ"ש
קיבולת מיכל דלק
55 ליטר
60 ליטר
משקל עצמי
1 685 ק"ג
1 645 ק"ג
משקל כולל
2 355 ק"ג
2 400 ק"ג
אורך
4 709 מ"מ
4 697 מ"מ
רוחב
1 897 מ"מ
1 882 מ"מ
גובה
1 745 מ"מ
1 681 מ"מ
בסיס גלגלים
2 705 מ"מ
2 788 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 593 מ"מ
1 585 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 603 מ"מ
1 575 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
331 ליטר
835 ליטר
נפח תא מטען מירבי
2 217 ליטר
2 065 ליטר
רדיוס הסיבוב
11 מ'
12.2 מ'
גודל הגלגל
235/60 R18
255/45 R20
255/45 R20
215/65 R17
בתוך העיר
8.5 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6 ליטר
צריכה ממוצעת
7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
184 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2488 סמ"ק
1984 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
12
קדח / מהלך
89 x 100 מ"מ
82.5 x 92.8 מ"מ
הספק מירבי
181 (133 ) 6000
190 (139 )
מומנט מירבי
245 3600
320 1500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק עם אוורור
דיסק
מרווח גחון
211 213
רמת גימור
מיצובישי אאוטלנדר ו-סקודה קודיאק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
בקרת יציבות לנגרר TSM
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
USB-C
צליל
מערכת שמע Hi-Fi Bose
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
תאורת אווירה דקורטיבית
סאנרוף
מושב נהג עם כוונון חשמלי
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב הנהג עם זיכרון
חימום מראות צד
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית
תצוגה עילית
מערכת כניסה ללא מפתח
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
תא כפפות מקורר
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
הגה רב-תכליתי
מתלים פעילים
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED אחוריים
פנסי מטריקס
אורות יום
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R20
R18
חומר
סגסוגת
תמונות
מיצובישי אאוטלנדר
סקודה קודיאק
השוואה של מיצובישי אאוטלנדר עם רכבים אחרים
השוואה של סקודה קודיאק עם רכבים אחרים
היום למכירה
סקודה קודיאק, 2021
₪ 125 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2019
₪ 102 000
סקודה קודיאק, 2020
₪ 149 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2018
₪ 95 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2016
₪ 80 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2018
₪ 115 000
סקודה קודיאק, 2022
₪ 154 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2015
₪ 59 000
סקודה קודיאק, 2021
₪ 147 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2019
₪ 113 000
סקודה קודיאק, 2019
₪ 115 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2013
₪ 52 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2016
₪ 87 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2023
₪ 190 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2016
₪ 75 500
מיצובישי אאוטלנדר, 2008
₪ 25 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2016
₪ 70 250
מיצובישי אאוטלנדר, 2014
₪ 61 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2013
₪ 38 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2016
₪ 72 000
השוואת רכבים דומים למיצובישי אאוטלנדר ו-סקודה קודיאק
מיצובישי אאוטלנדר ו-סקודה קודיאק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי אאוטלנדר לבין סקודה קודיאק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.