- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- ניו ET7 ו-פורשה טייקן
השוואה בין ניו ET7 ו-פורשה טייקן
ניו ET7
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
ניו ET7 ו-פורשה טייקן
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
1
2
הנעה
4x4
4x4
מהירות מרבית
200 קמ"ש
260 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.8 שניות
2.8 שניות
משקל עצמי
2 454 ק"ג
2 405 ק"ג
משקל כולל
2 880 ק"ג
אורך
5 098 מ"מ
4 974 מ"מ
רוחב
1 987 מ"מ
1 967 מ"מ
גובה
1 505 מ"מ
1 409 מ"מ
בסיס גלגלים
3 060 מ"מ
2 904 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 718 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 698 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
446 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 212 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.2 מ'
גודל הגלגל
245/45 R20
255/40 R21
255/40 R21
305/30 R21
265/35 R21
265/35 R21
טעינה מלאה בבית
2700
540
טעינה מלאה בעמדת טעינה
390
120
סוג מנוע
חשמלי
חשמלי
קיבולת סוללה
100 קוט"ש
93.4 קוט"ש
הספק מירבי
653 (480 )
761 (559 )
מומנט מירבי
850
1050
מתלה קדמי
עצמאי פנאומטי
עצמאי פנאומטי
מתלה אחורי
עצמאי פנאומטי
עצמאי פנאומטי
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק עם אוורור
דיסק עם אוורור
מרווח גחון
128
רמת גימור
ניו ET7 ו-פורשה טייקן
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישן עייפות נהג
אזהרת פתיחת דלת
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
מכסה מנוע אקטיבי
נעילה מרכזית
אזעקה
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
התרעת תנועה חוצה מלפנים
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
טעינה אלחוטית לסמארטפון
AUX
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
תפעול קולי
USB-C
צליל
מערכת שמע Hi-Fi
מערכת שמע Hi-End Bose
רמקולים
23 רמקולים
14 רמקולים
תאורת אווירה דקורטיבית
חלונות כהים
גג פנורמי
חלונות חשמל
חימום הגה
מושב אחורי מתקפל
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
שמשה קדמית עם בידוד תרמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושבים קדמיים עם זיכרון
מושבים קדמיים
אוורור מושבים אחוריים
עיסוי במושים קדמיים
עיסוי במושים אחוריים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מעור
ריפוד מושבים מעור
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור
חימום מושבים קדמיים
חימום מושבים אחוריים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה חשמלי
כוונון הגה לעומק
כוונון הגה עם זיכרון
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
תצוגה עילית
סוגרי דלתות
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
פתיחת תא מטען ללא ידיים
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
ידיות דלת מוסוות
מראות צד עם עמעום אוטומטי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
כפתור הפעלת מנוע
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
הגה ספורט
מתלים פעילים
מתלי אוויר
מוט גרירה
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
פנסי LED
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
אורות בלימה דינמיים
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מערכת תאורה אדפטיבית
קוטר
R20
R21
R21
R20
R21
R21
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
ניו ET7
פורשה טייקן
השוואה של ניו ET7 עם רכבים אחרים
השוואה של פורשה טייקן עם רכבים אחרים
היום למכירה
השוואת רכבים דומים לניו ET7 ו-פורשה טייקן
ניו ET7 ו-פורשה טייקן הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניו ET7 לבין פורשה טייקן תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.