1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. ניסאן ג'וק ו-פיג'ו 2008

השוואה בין ניסאן ג'וק ו-פיג'ו 2008

ניסאן ג'וק ‏2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
ניסאן ג'וק
מ- ₪ 78 995
פיג'ו 2008 המעודכן נחת בישראל: הקרוסאובר נהיה מעניין יותר מבחוץ ונוח יותר מבפנים
פיג'ו 2008
מחיר לא נקבע

מאפיינים

ניסאן ג'וק ו-פיג'ו 2008

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
7  
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
198   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.6   שניות
9.1   שניות
קיבולת מיכל דלק
46   ליטר
41   ליטר
משקל עצמי
1 285   ק"ג
1 280   ק"ג
משקל כולל
1 725   ק"ג
1 740   ק"ג
אורך
4 210   מ"מ
4 300   מ"מ
רוחב
1 800   מ"מ
1 770   מ"מ
גובה
1 595   מ"מ
1 530   מ"מ
בסיס גלגלים
2 636   מ"מ
2 605   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 539   מ"מ
1 540   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 537   מ"מ
1 540   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
422   ליטר
405   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 237   ליטר
1 467   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.7   מ'
10.4   מ'
גודל הגלגל
215/60 R17
225/45 R19
 
215/60 R16
215/65 R16
215/60 R17
215/55 R18
 
בתוך העיר
6   ליטר
5.8   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.1   ליטר
4.2   ליטר
צריכה ממוצעת
4.8   ליטר
4.8   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
110   ג'/ק"מ
109   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
999   סמ"ק
1199   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
3  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
10.5  
קדח / מהלך
72.2 × 81.3   מ"מ
75 × 90.5   מ"מ
הספק מירבי
117 (86 ) 5250
130 (95 ) 5500
מומנט מירבי
183 1750-4000
230 1750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180
219

רמת גימור

ניסאן ג'וק ו-פיג'ו 2008

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
USB-C
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון גובה של מושב הנהג  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לעומק
כוונון הגה לגובה
הגה כוח
הגה כוח  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי בגודל מלא
ספוילר
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן גשם
קוטר
R19  
R16  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

ניסאן ג'וק
פיג'ו 2008

השוואה של ניסאן ג'וק עם רכבים אחרים

השוואה של פיג'ו 2008 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לניסאן ג'וק ו-פיג'ו 2008

ניסאן ג'וק ו-פיג'ו 2008 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניסאן ג'וק לבין פיג'ו 2008 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.