1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. ניסאן X-טרייל ו-סקודה קודיאק

השוואה בין ניסאן X-טרייל ו-סקודה קודיאק

ניסאן X-טרייל 2022. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור
ניסאן X-טרייל
מ- ₪ 192 000
סקודה קודיאק ‏2021. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור, שדרוג 1
סקודה קודיאק
מ- ₪ 150 000

מאפיינים

ניסאן X-טרייל ו-סקודה קודיאק

תיבת הילוכים
אוטומטית  
רובוטי  
מספר הילוכים
1  
7  
הנעה
4x4  
4x4  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
216   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.2   שניות
קיבולת מיכל דלק
55   ליטר
60   ליטר
משקל עצמי
1 965   ק"ג
1 645   ק"ג
משקל כולל
2 535   ק"ג
2 400   ק"ג
אורך
4 680   מ"מ
4 697   מ"מ
רוחב
1 840   מ"מ
1 882   מ"מ
גובה
1 720   מ"מ
1 681   מ"מ
בסיס גלגלים
2 705   מ"מ
2 788   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 575   מ"מ
1 585   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 580   מ"מ
1 575   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
585   ליטר
835   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 424   ליטר
2 065   ליטר
רדיוס הסיבוב
11.1   מ'
12.2   מ'
גודל הגלגל
235/60 R18
235/55 R19
255/45 R20
 
215/65 R17  
בתוך העיר
8.5   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6   ליטר
צריכה ממוצעת
6.6   ליטר
7   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
פליטת CO2
148   ג'/ק"מ
184   ג'/ק"מ
סוג מנוע
היבריד  
בנזין  
קיבולת סוללה
2.1   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1461   סמ"ק
1984   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
14.1  
קדח / מהלך
79.7 x 81.1   מ"מ
82.5 x 92.8   מ"מ
הספק מירבי
213 (156 ) 4600
190 (139 )
מומנט מירבי
525 2400-4400
320 1500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
185

רמת גימור

ניסאן X-טרייל ו-סקודה קודיאק

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת עזר לתנועה בפקקים
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
USB-C
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
8 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מערכת הידוק כבודה בתא המטען
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב הנהג עם זיכרון
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
חימום מראות צד
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מראות צד עם עמעום אוטומטי
תא כפפות מקורר
לוח מחוונים דיגיטלי
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
ערכת תיקון צמיג
מתלים פעילים
גגון
פנסים קדמיים
פנסי מטריקס  
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R18  
R18  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

ניסאן X-טרייל
סקודה קודיאק

השוואה של ניסאן X-טרייל עם רכבים אחרים

השוואה של סקודה קודיאק עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לניסאן X-טרייל ו-סקודה קודיאק

ניסאן X-טרייל ו-סקודה קודיאק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניסאן X-טרייל לבין סקודה קודיאק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.