1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פיג'ו 2008 ו-די.אס / DS קרוסבק 3

השוואה בין פיג'ו 2008 ו-די.אס / DS קרוסבק 3

פיג'ו 2008 המעודכן נחת בישראל: הקרוסאובר נהיה מעניין יותר מבחוץ ונוח יותר מבפנים
פיג'ו 2008
מחיר לא נקבע
די.אס. קרוסבק 3 ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור
די.אס / DS קרוסבק 3
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פיג'ו 2008 ו-די.אס / DS קרוסבק 3

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
8  
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
198   קמ"ש
200   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.1   שניות
9.2   שניות
קיבולת מיכל דלק
41   ליטר
44   ליטר
משקל עצמי
1 280   ק"ג
1 205   ק"ג
משקל כולל
1 740   ק"ג
1 700   ק"ג
אורך
4 300   מ"מ
4 118   מ"מ
רוחב
1 770   מ"מ
1 791   מ"מ
גובה
1 530   מ"מ
1 534   מ"מ
בסיס גלגלים
2 605   מ"מ
2 558   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 540   מ"מ
1 548   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 540   מ"מ
1 557   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
405   ליטר
350   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 467   ליטר
1 050   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4   מ'
גודל הגלגל
215/60 R16
215/65 R16
215/60 R17
215/55 R18
 
215/55 R18  
בתוך העיר
5.8   ליטר
5.8   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.2   ליטר
4.3   ליטר
צריכה ממוצעת
4.8   ליטר
4.9   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
109   ג'/ק"מ
111   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
1199   סמ"ק
1199   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
3  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
קדח / מהלך
75 × 90.5   מ"מ
75 × 90.5   מ"מ
הספק מירבי
130 (95 ) 5500
130 (96 ) 5500
מומנט מירבי
230 1750
235 1750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
219
170

רמת גימור

פיג'ו 2008 ו-די.אס / DS קרוסבק 3

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
Bluetooth
12V
Carplay
USB-C
AUX
USB
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
8 רמקולים  
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
תאורת אווירה דקורטיבית
חצאיות צד
ידית הילוכים מצופה עור
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
שמשה קדמית עם בידוד תרמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
 
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות מתקפלות
גלגל חלופי מוקטן
ספוילר
מרכב רכב דו-גוני
פנסים קדמיים
פנסי LED  
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R16  
R18  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פיג'ו 2008
די.אס / DS קרוסבק 3

השוואה של פיג'ו 2008 עם רכבים אחרים

השוואה של די.אס / DS קרוסבק 3 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפיג'ו 2008 ו-די.אס / DS קרוסבק 3

פיג'ו 2008 ו-די.אס / DS קרוסבק 3 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 2008 לבין די.אס / DS קרוסבק 3 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.