- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 3008 ו-יונדאי טוסון
השוואה בין פיג'ו 3008 ו-יונדאי טוסון
מאפיינים
פיג'ו 3008 ו-יונדאי טוסון
תיבת הילוכים
אוטומטית
רובוטי
מספר הילוכים
8
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
188 קמ"ש
201 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.7 שניות
8.8 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
62 ליטר
משקל עצמי
1 395 ק"ג
1 429 ק"ג
משקל כולל
1 940 ק"ג
2 100 ק"ג
אורך
4 447 מ"מ
4 500 מ"מ
רוחב
1 841 מ"מ
1 865 מ"מ
גובה
1 624 מ"מ
1 650 מ"מ
בסיס גלגלים
2 675 מ"מ
2 680 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 579 מ"מ
1 615 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 587 מ"מ
1 622 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
591 ליטר
1 577 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 670 ליטר
1 756 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.67 מ'
10.92 מ'
גודל הגלגל
225/55 R18
215/65 R17
235/55 R18
235/50 R19
235/55 R18
235/50 R19
בתוך העיר
5.8 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.7 ליטר
צריכה ממוצעת
5.1 ליטר
7.2 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
112 ג'/ק"מ
130 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1199 סמ"ק
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
10.5
קדח / מהלך
75 × 90.5 מ"מ
75.6 × 89 מ"מ
הספק מירבי
130 (96 ) 5500
180 (132 ) 5500
מומנט מירבי
235 1750
270 1500-4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
219
170
רמת גימור
פיג'ו 3008 ו-יונדאי טוסון
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
מערכת בקרת הטיה
התרעת תנועה חוצה מלפנים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
תאורת אווירה דקורטיבית
חלונות כהים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מבד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מערכת Start-stop
הפעלה מרחוק
הגה רב-תכליתי
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
חיישן אור
חיישן גשם
אורות יום
קוטר
R18
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 3008
יונדאי טוסון
השוואה של פיג'ו 3008 עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי טוסון עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 3008, 2017
₪ 74 000
יונדאי טוסון, 2016
₪ 59 500
פיג'ו 3008, 2021
₪ 113 500
פיג'ו 3008, 2022
₪ 128 625
פיג'ו 3008, 2021
₪ 116 950
פיג'ו 3008, 2022
₪ 127 635
פיג'ו 3008, 2021
₪ 114 330
פיג'ו 3008, 2019
₪ 78 752
פיג'ו 3008, 2022
₪ 128 255
פיג'ו 3008, 2022
₪ 111 995
יונדאי טוסון, 2020
₪ 91 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 76 900
פיג'ו 3008, 2021
₪ 121 905
פיג'ו 3008, 2019
₪ 89 820
יונדאי טוסון, 2017
₪ 79 550
יונדאי טוסון, 2022
₪ 152 350
פיג'ו 3008, 2020
₪ 68 900
יונדאי טוסון, 2018
₪ 74 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 121 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 94 900
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 3008 ו-יונדאי טוסון
פיג'ו 3008 ו-יונדאי טוסון הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 3008 לבין יונדאי טוסון תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.