- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 3008 ו-סקודה קארוק
השוואה בין פיג'ו 3008 ו-סקודה קארוק
מאפיינים
פיג'ו 3008 ו-סקודה קארוק
תיבת הילוכים
אוטומטית
רובוטי
מספר הילוכים
8
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
188 קמ"ש
199 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.7 שניות
8.8 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
50 ליטר
משקל עצמי
1 395 ק"ג
1 390 ק"ג
משקל כולל
1 940 ק"ג
1 925 ק"ג
אורך
4 447 מ"מ
4 382 מ"מ
רוחב
1 841 מ"מ
1 841 מ"מ
גובה
1 624 מ"מ
1 603 מ"מ
בסיס גלגלים
2 675 מ"מ
2 638 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 579 מ"מ
1 576 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 587 מ"מ
1 541 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
591 ליטר
521 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 670 ליטר
1 630 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.67 מ'
גודל הגלגל
225/55 R18
215/60 R16
215/55 R17
215/50 R18
215/55 R17
215/50 R18
בתוך העיר
5.8 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.7 ליטר
צריכה ממוצעת
5.1 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
112 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1199 סמ"ק
1498 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.5
10.5
קדח / מהלך
75 × 90.5 מ"מ
74.5 × 85.9 מ"מ
הספק מירבי
130 (96 ) 5500
150 (110 ) 5000 – 6000
מומנט מירבי
235 1750
250 1500 – 3500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
219
172
רמת גימור
פיג'ו 3008 ו-סקודה קארוק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חלונות כהים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים מפוצלת רב-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
מראות צד עם עמעום אוטומטי
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R18
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 3008
סקודה קארוק
השוואה של פיג'ו 3008 עם רכבים אחרים
השוואה של סקודה קארוק עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 3008, 2021
₪ 89 900
פיג'ו 3008, 2021
₪ 92 990
פיג'ו 3008, 2022
₪ 131 995
פיג'ו 3008, 2021
₪ 89 900
פיג'ו 3008, 2021
₪ 109 900
סקודה קארוק, 2020
₪ 87 000
פיג'ו 3008, 2018
₪ 87 740
פיג'ו 3008, 2022
₪ 110 440
פיג'ו 3008, 2018
₪ 66 950
פיג'ו 3008, 2021
₪ 94 500
פיג'ו 3008, 2018
₪ 78 750
פיג'ו 3008, 2017
₪ 65 000
סקודה קארוק, 2020
₪ 121 303
פיג'ו 3008, 2022
₪ 143 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 99 900
פיג'ו 3008, 2018
₪ 79 000
פיג'ו 3008, 2020
₪ 109 900
סקודה קארוק, 2018
₪ 75 000
פיג'ו 3008, 2020
₪ 92 900
פיג'ו 3008, 2020
₪ 77 900
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 3008 ו-סקודה קארוק
פיג'ו 3008 ו-סקודה קארוק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 3008 לבין סקודה קארוק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.