- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 308 ו-ניסאן ליף
השוואה בין פיג'ו 308 ו-ניסאן ליף
מאפיינים
פיג'ו 308 ו-ניסאן ליף
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
8
1
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
235 קמ"ש
144 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4 שניות
7.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
משקל עצמי
1 279 ק"ג
1 580 ק"ג
משקל כולל
1 815 ק"ג
1 995 ק"ג
אורך
4 253 מ"מ
4 490 מ"מ
רוחב
1 804 מ"מ
1 788 מ"מ
גובה
1 457 מ"מ
1 595 מ"מ
בסיס גלגלים
2 620 מ"מ
2 700 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 559 מ"מ
1 540 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 553 מ"מ
1 530 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420 ליטר
400 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 228 ליטר
1 176 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4 מ'
גודל הגלגל
225/40 R18
215/50 R17
205/55 R16
205/55 R16
טעינה מלאה בבית
450
טעינה מלאה בעמדת טעינה
120
בתוך העיר
7.3 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.8 ליטר
צריכה ממוצעת
5.7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
חשמלי
קיבולת סוללה
40 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
מספר צילינדרים
4
שסתומים לצילינדר
4
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 5500
150 (110 ) 9795
מומנט מירבי
306 1900
326 3283
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
110
155
רמת גימור
פיג'ו 308 ו-ניסאן ליף
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושב הנהג
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
כוונון הגה לגובה
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
תא כפפות מקורר
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מראות מתקפלות
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת תאורה אדפטיבית
קוטר
R18
R17
תמונות
פיג'ו 308
ניסאן ליף
השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים
השוואה של ניסאן ליף עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 308, 2012
₪ 9 500
ניסאן ליף, 2020
₪ 81 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 34 000
פיג'ו 308, 2019
₪ 58 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 25 000
פיג'ו 308, 2010
₪ 7 500
פיג'ו 308, 2010
₪ 2 500
פיג'ו 308, 2013
₪ 14 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 19 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 18 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 19 900
פיג'ו 308, 2015
₪ 19 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 20 000
פיג'ו 308, 2013
₪ 11 500
פיג'ו 308, 2011
₪ 7 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 18 500
פיג'ו 308, 2011
₪ 11 800
פיג'ו 308, 2017
₪ 29 500
פיג'ו 308, 2008
₪ 9 900
פיג'ו 308, 2015
₪ 28 000
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 308 ו-ניסאן ליף
פיג'ו 308 ו-ניסאן ליף הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 308 לבין ניסאן ליף תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.