1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פיג'ו 308 ו-טויוטה קורולה

השוואה בין פיג'ו 308 ו-טויוטה קורולה

פיג'ו 308 2017. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 2 דור, שדרוג
פיג'ו 308
מ- ₪ 62 995
טויוטה קורולה ‏2023. מרכב, צורה. סדאן, 12 דור, שדרוג
טויוטה קורולה
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פיג'ו 308 ו-טויוטה קורולה

תיבת הילוכים
אוטומטית  
תיבת הילוכים רציפה  
מספר הילוכים
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
235   קמ"ש
190   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4   שניות
10.2   שניות
קיבולת מיכל דלק
53   ליטר
43   ליטר
משקל עצמי
1 279   ק"ג
1 300   ק"ג
משקל כולל
1 815   ק"ג
1 805   ק"ג
אורך
4 253   מ"מ
4 630   מ"מ
רוחב
1 804   מ"מ
1 780   מ"מ
גובה
1 457   מ"מ
1 435   מ"מ
בסיס גלגלים
2 620   מ"מ
2 700   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 559   מ"מ
1 530   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 553   מ"מ
1 540   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420   ליטר
471   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 228   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8   מ'
גודל הגלגל
225/40 R18  
205/55 R16  
בתוך העיר
7.3   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.8   ליטר
צריכה ממוצעת
5.7   ליטר
5.91   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
132   ג'/ק"מ
135   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
1490   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
3  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
14  
קדח / מהלך
77 × 85.8   מ"מ
80.5 × 97.6   מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 5500
125 (91 ) 6600
מומנט מירבי
306 1900
156 4800-5000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
110
135

רמת גימור

פיג'ו 308 ו-טויוטה קורולה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
התרעת תנועה חוצה מלפנים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
USB-C
צליל
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושב הנהג  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
תא כפפות מקורר
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
לוח מחוונים דיגיטלי
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי בגודל מלא
ערכת תיקון צמיג
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי LED אחוריים  
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18  
R16  
חומר
סגסוגת  

תמונות

פיג'ו 308
טויוטה קורולה

השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים

השוואה של טויוטה קורולה עם רכבים אחרים

היום למכירה

השוואת רכבים דומים לפיג'ו 308 ו-טויוטה קורולה

פיג'ו 308 ו-טויוטה קורולה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 308 לבין טויוטה קורולה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.