1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פיג'ו 508 ו-טויוטה קאמרי

השוואה בין פיג'ו 508 ו-טויוטה קאמרי

פיג'ו 508 2018. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע
טויוטה קאמרי ‏2020. מרכב, צורה. סדאן, 8 דור, שדרוג
טויוטה קאמרי
מ- ₪ 100 000

מאפיינים

פיג'ו 508 ו-טויוטה קאמרי

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
8  
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
225   קמ"ש
210   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9   שניות
8.7   שניות
קיבולת מיכל דלק
62   ליטר
50   ליטר
משקל עצמי
1 495   ק"ג
1 555   ק"ג
משקל כולל
1 999   ק"ג
2 030   ק"ג
אורך
4 750   מ"מ
4 885   מ"מ
רוחב
1 860   מ"מ
1 840   מ"מ
גובה
1 410   מ"מ
1 445   מ"מ
בסיס גלגלים
2 800   מ"מ
2 825   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 601   מ"מ
1 575   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 597   מ"מ
1 565   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
487   ליטר
524   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 537   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8   מ'
11.6   מ'
גודל הגלגל
215/55 R17  
235/45 R18  
בתוך העיר
6.2   ליטר
9.3   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.2   ליטר
5.4   ליטר
צריכה ממוצעת
5   ליטר
6.8   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
123   ג'/ק"מ
155   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
2487   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
לא  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
13  
קדח / מהלך
77.0 x 85.8   מ"מ
87.5 x 103.4   מ"מ
הספק מירבי
180 (133 ) 5500
203 (149 ) 6600
מומנט מירבי
255 1650
243 5000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180

רמת גימור

פיג'ו 508 ו-טויוטה קאמרי

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניהול יציבות הרכב
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
AUX
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים  
6 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חימום הגה
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מבד  
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
כוונון הגה חשמלי
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מערכת כניסה ללא מפתח
מתלים פעילים
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי LED  
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
קוטר
R17  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פיג'ו 508
טויוטה קאמרי

השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים

השוואה של טויוטה קאמרי עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפיג'ו 508 ו-טויוטה קאמרי

פיג'ו 508 ו-טויוטה קאמרי הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 508 לבין טויוטה קאמרי תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.