- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- אלפא רומיאו ג'וליה ו-לקסוס IS
השוואה בין אלפא רומיאו ג'וליה ו-לקסוס IS
מאפיינים
אלפא רומיאו ג'וליה ו-לקסוס IS
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
8
8
הנעה
4x4
אחורית
מהירות מרבית
230 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
6.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
58 ליטר
66 ליטר
משקל עצמי
1 685 ק"ג
משקל כולל
2 130 ק"ג
אורך
4 710 מ"מ
רוחב
1 840 מ"מ
גובה
1 435 מ"מ
בסיס גלגלים
2 800 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 580 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 575 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
450 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
גודל הגלגל
225/60 R16
235/40 R19
265/35 R19
265/35 R19
פליטת CO2
251 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, אורכי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1995 סמ"ק
1998 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10
קדח / מהלך
86 x86 מ"מ
הספק מירבי
280 (205 )
241 (178 ) 5800
מומנט מירבי
408
357 4400
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
תלוי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק עם אוורור
מרווח גחון
100
140
רמת גימור
אלפא רומיאו ג'וליה ו-לקסוס IS
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
התרעת תנועה חוצה מלפנים
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת זיהוי תמרורים
USB
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi
רמקולים
8 רמקולים
10 רמקולים
כיסויי דוושות
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
סאנרוף
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב הנהג עם זיכרון
מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
כוונון הגה חשמלי
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מראות צד עם עמעום אוטומטי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
כפתור הפעלת מנוע
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מתלי אוויר
גלגל חלופי מוקטן
קליפרים אדומים
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
קוטר
R19
R19
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
אלפא רומיאו ג'וליה
לקסוס IS
השוואה של אלפא רומיאו ג'וליה עם רכבים אחרים
השוואה של לקסוס IS עם רכבים אחרים
היום למכירה
לקסוס IS, 2019
₪ 120 000
לקסוס IS, 2014
₪ 56 000
לקסוס IS, 2015
₪ 72 000
אלפא רומיאו ג'וליה, 2021
₪ 155 000
לקסוס IS, 2022
₪ 206 000
אלפא רומיאו ג'וליה, 2017
₪ 84 000
לקסוס IS, 2015
₪ 82 000
אלפא רומיאו ג'וליה, 2023
₪ 242 000
לקסוס IS, 2022
₪ 220 000
לקסוס IS, 2022
₪ 220 000
לקסוס IS, 2014
₪ 67 000
לקסוס IS, 2012
₪ 89 990
אלפא רומיאו ג'וליה, 2018
₪ 117 000
לקסוס IS, 2009
₪ 43 500
לקסוס IS, 2018
₪ 160 000
לקסוס IS, 2010
₪ 48 000
לקסוס IS, 2016
₪ 85 000
לקסוס IS, 2015
₪ 83 000
השוואת רכבים דומים לאלפא רומיאו ג'וליה ו-לקסוס IS
אלפא רומיאו ג'וליה ו-לקסוס IS הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין אלפא רומיאו ג'וליה לבין לקסוס IS תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.