- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- לקסוס IS ו-אלפא רומיאו ג'וליה
השוואה בין לקסוס IS ו-אלפא רומיאו ג'וליה
מאפיינים
לקסוס IS ו-אלפא רומיאו ג'וליה
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
8
8
הנעה
אחורית
4x4
מהירות מרבית
230 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
6.9 שניות
קיבולת מיכל דלק
66 ליטר
58 ליטר
משקל עצמי
1 685 ק"ג
משקל כולל
2 130 ק"ג
אורך
4 710 מ"מ
רוחב
1 840 מ"מ
גובה
1 435 מ"מ
בסיס גלגלים
2 800 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 580 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 575 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
450 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8 מ'
גודל הגלגל
235/40 R19
265/35 R19
265/35 R19
225/60 R16
פליטת CO2
251 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1998 סמ"ק
1995 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10
קדח / מהלך
86 x86 מ"מ
הספק מירבי
241 (178 ) 5800
280 (205 )
מומנט מירבי
357 4400
408
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
תלוי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק עם אוורור
דיסק
מרווח גחון
140
100
רמת גימור
לקסוס IS ו-אלפא רומיאו ג'וליה
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת בלימה בטיחותית בתנוע לאחור (SBS-RC)
התרעת תנועה חוצה מלפנים
Carplay
Android Auto
USB
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע Hi-Fi
מערכת שמע
רמקולים
10 רמקולים
8 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
כיסויי דוושות
מושבי ספורט קדמיים
סאנרוף
חלונות חשמל
הגה מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
מושב הנהג עם זיכרון
מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה חשמלי
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מערכת Start-stop
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מראות צד עם עמעום אוטומטי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
מתלי אוויר
גלגל חלופי מוקטן
קליפרים אדומים
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R19
R19
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
לקסוס IS
אלפא רומיאו ג'וליה
השוואה של לקסוס IS עם רכבים אחרים
השוואה של אלפא רומיאו ג'וליה עם רכבים אחרים
היום למכירה
לקסוס IS, 2019
₪ 120 000
לקסוס IS, 2014
₪ 56 000
לקסוס IS, 2015
₪ 72 000
אלפא רומיאו ג'וליה, 2021
₪ 155 000
לקסוס IS, 2022
₪ 206 000
אלפא רומיאו ג'וליה, 2017
₪ 84 000
לקסוס IS, 2015
₪ 82 000
אלפא רומיאו ג'וליה, 2023
₪ 242 000
לקסוס IS, 2022
₪ 220 000
לקסוס IS, 2022
₪ 220 000
לקסוס IS, 2014
₪ 67 000
לקסוס IS, 2012
₪ 89 990
אלפא רומיאו ג'וליה, 2018
₪ 117 000
לקסוס IS, 2009
₪ 43 500
לקסוס IS, 2018
₪ 160 000
לקסוס IS, 2010
₪ 48 000
לקסוס IS, 2016
₪ 85 000
לקסוס IS, 2015
₪ 83 000
השוואת רכבים דומים ללקסוס IS ו-אלפא רומיאו ג'וליה
לקסוס IS ו-אלפא רומיאו ג'וליה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין לקסוס IS לבין אלפא רומיאו ג'וליה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.