- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- אסטון מרטין DBS ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
השוואה בין אסטון מרטין DBS ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
אסטון מרטין DBS
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
פורשה 718 קאיימן GTR RS
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
אסטון מרטין DBS ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
תיבת הילוכים
אוטומטית
רובוטי
מספר הילוכים
8
7
הנעה
אחורית
אחורית
מהירות מרבית
287 קמ"ש
315 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.4 שניות
3.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
54 ליטר
משקל עצמי
1 693 ק"ג
1 490 ק"ג
משקל כולל
1 771 ק"ג
אורך
4 712 מ"מ
4 456 מ"מ
רוחב
1 968 מ"מ
1 822 מ"מ
גובה
1 280 מ"מ
1 994 מ"מ
בסיס גלגלים
2 805 מ"מ
2 482 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 665 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 645 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
125 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.6 מ'
11.4 מ'
גודל הגלגל
265/35 R21
305/30 R21
305/30 R21
245/35 R20
295/30 R20
295/30 R20
בתוך העיר
17.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
9.3 ליטר
צריכה ממוצעת
12.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
285 ג'/ק"מ
281 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, אורכי
מרכזי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
5204 סמ"ק
3996 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
תצורה V
צילינדרים מנוגדים
מספר צילינדרים
12
6
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.3
קדח / מהלך
102 × 81.5 מ"מ
הספק מירבי
715 6500
500 (367 ) 8400
מומנט מירבי
900 1800 – 5000
450 6750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמים קרמיים עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
קרמי עם אוורור
דיסק עם אוורור
מרווח גחון
90
רמת גימור
אסטון מרטין DBS ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזעקה
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
הורדת מראות צד בעת הפעלת הילוך אחורי
AUX
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
שליטה דרך סמארטפון
מערכת בידור לנוסע קדמי
12V
מערכת ניווט (GPS)
Wi-Fi
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
חצאיות צד
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושבים קדמיים עם זיכרון
מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
אלקנטרה
ריפוד מושבים משולב
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מתלים פעילים
מתלי ספורט
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
קסנון / בי-קסנון
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מערכת נגד סנוור HBA
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R21
R20
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
אסטון מרטין DBS
פורשה 718 קאיימן GTR RS
השוואה של אסטון מרטין DBS עם רכבים אחרים
השוואה של פורשה 718 קאיימן GTR RS עם רכבים אחרים
השוואת רכבים דומים לאסטון מרטין DBS ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS
אסטון מרטין DBS ו-פורשה 718 קאיימן GTR RS הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין אסטון מרטין DBS לבין פורשה 718 קאיימן GTR RS תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.