- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פורשה 718 קאיימן GTR RS ו-אסטון מרטין DBS
השוואה בין פורשה 718 קאיימן GTR RS ו-אסטון מרטין DBS
פורשה 718 קאיימן GTR RS
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
אסטון מרטין DBS
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
פורשה 718 קאיימן GTR RS ו-אסטון מרטין DBS
תיבת הילוכים
רובוטי
אוטומטית
מספר הילוכים
7
8
הנעה
אחורית
אחורית
מהירות מרבית
315 קמ"ש
287 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.4 שניות
3.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
54 ליטר
משקל עצמי
1 490 ק"ג
1 693 ק"ג
משקל כולל
1 771 ק"ג
אורך
4 456 מ"מ
4 712 מ"מ
רוחב
1 822 מ"מ
1 968 מ"מ
גובה
1 994 מ"מ
1 280 מ"מ
בסיס גלגלים
2 482 מ"מ
2 805 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 665 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 645 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
125 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.4 מ'
11.6 מ'
גודל הגלגל
245/35 R20
295/30 R20
295/30 R20
265/35 R21
305/30 R21
305/30 R21
בתוך העיר
17.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
9.3 ליטר
צריכה ממוצעת
12.3 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
281 ג'/ק"מ
285 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
מרכזי
קדמי, אורכי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
3996 סמ"ק
5204 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
צילינדרים מנוגדים
תצורה V
מספר צילינדרים
6
12
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.3
קדח / מהלך
102 × 81.5 מ"מ
הספק מירבי
500 (367 ) 8400
715 6500
מומנט מירבי
450 6750
900 1800 – 5000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים קרמיים עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק עם אוורור
קרמי עם אוורור
מרווח גחון
90
רמת גימור
פורשה 718 קאיימן GTR RS ו-אסטון מרטין DBS
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזעקה
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
הורדת מראות צד בעת הפעלת הילוך אחורי
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
מערכת בידור לנוסע קדמי
Wi-Fi
Android Auto
שליטה דרך סמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
8 רמקולים
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
חלונות חשמל
הגה מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושבים קדמיים עם זיכרון
מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
אלקנטרה
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מתלים פעילים
מתלי ספורט
פנסים קדמיים
קסנון / בי-קסנון
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R20
R21
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
פורשה 718 קאיימן GTR RS
אסטון מרטין DBS
השוואה של פורשה 718 קאיימן GTR RS עם רכבים אחרים
השוואה של אסטון מרטין DBS עם רכבים אחרים
השוואת רכבים דומים לפורשה 718 קאיימן GTR RS ו-אסטון מרטין DBS
פורשה 718 קאיימן GTR RS ו-אסטון מרטין DBS הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורשה 718 קאיימן GTR RS לבין אסטון מרטין DBS תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.