- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- צ'רי טיגו 8 פרו ו-מיצובישי אאוטלנדר
השוואה בין צ'רי טיגו 8 פרו ו-מיצובישי אאוטלנדר
מאפיינים
צ'רי טיגו 8 פרו ו-מיצובישי אאוטלנדר
תיבת הילוכים
רובוטי
תיבת הילוכים רציפה
מספר הילוכים
7
הנעה
קדמית
4x4
מהירות מרבית
183 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.1 שניות
קיבולת מיכל דלק
51 ליטר
55 ליטר
משקל עצמי
1 640 ק"ג
1 685 ק"ג
משקל כולל
2 143 ק"ג
2 355 ק"ג
אורך
4 722 מ"מ
4 709 מ"מ
רוחב
1 860 מ"מ
1 897 מ"מ
גובה
1 705 מ"מ
1 745 מ"מ
בסיס גלגלים
2 710 מ"מ
2 705 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 582 מ"מ
1 593 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 604 מ"מ
1 603 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
193 ליטר
331 ליטר
נפח תא מטען מירבי
2 101 ליטר
2 217 ליטר
רדיוס הסיבוב
11.2 מ'
11 מ'
גודל הגלגל
235/55 R18
235/60 R18
255/45 R20
255/45 R20
בתוך העיר
8.6 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.2 ליטר
צריכה ממוצעת
7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
165 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
2488 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.9
12
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
89 x 100 מ"מ
הספק מירבי
186 (136 ) 5500
181 (133 ) 6000
מומנט מירבי
282 2000 – 4500
245 3600
מתלה קדמי
עצמאי פנאומטי
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק עם אוורור
מרווח גחון
190
211 213
רמת גימור
צ'רי טיגו 8 פרו ו-מיצובישי אאוטלנדר
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזהרת פתיחת דלת
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת עזר לתנועה בפקקים
העברת הילוכים חשמלית
מערכת בחירת מצבי נהיגה
בקרת יציבות לנגרר TSM
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi Bose
רמקולים
6 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
ידית הילוכים מצופה עור
גג פנורמי
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי
תצוגה עילית
גלגל חלופי מוקטן
צבע מטאלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
אורות יום
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R20
חומר
סגסוגת
תמונות
צ'רי טיגו 8 פרו
מיצובישי אאוטלנדר
השוואה של צ'רי טיגו 8 פרו עם רכבים אחרים
השוואה של מיצובישי אאוטלנדר עם רכבים אחרים
היום למכירה
מיצובישי אאוטלנדר, 2014
₪ 53 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 184 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 184 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 184 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 184 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2016
₪ 76 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 184 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 184 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2016
₪ 69 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2021
₪ 117 400
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 184 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 184 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2024
₪ 193 900
מיצובישי אאוטלנדר, 2019
₪ 105 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2013
₪ 42 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2018
₪ 89 955
מיצובישי אאוטלנדר, 2019
₪ 75 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2018
₪ 109 460
מיצובישי אאוטלנדר, 2019
₪ 110 000
מיצובישי אאוטלנדר, 2021
₪ 122 900
השוואת רכבים דומים לצ'רי טיגו 8 פרו ו-מיצובישי אאוטלנדר
צ'רי טיגו 8 פרו ו-מיצובישי אאוטלנדר הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין צ'רי טיגו 8 פרו לבין מיצובישי אאוטלנדר תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.