- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- יונדאי i30 ו-פיג'ו 308
השוואה בין יונדאי i30 ו-פיג'ו 308
יונדאי i30
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
יונדאי i30 ו-פיג'ו 308
תיבת הילוכים
רובוטי
אוטומטית
מספר הילוכים
7
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
205 קמ"ש
235 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.2 שניות
7.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
50 ליטר
53 ליטר
משקל עצמי
1 250 ק"ג
1 279 ק"ג
משקל כולל
1 850 ק"ג
1 815 ק"ג
אורך
4 340 מ"מ
4 253 מ"מ
רוחב
1 795 מ"מ
1 804 מ"מ
גובה
1 455 מ"מ
1 457 מ"מ
בסיס גלגלים
2 650 מ"מ
2 620 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 573 מ"מ
1 559 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 581 מ"מ
1 553 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
395 ליטר
420 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 301 ליטר
1 228 ליטר
גודל הגלגל
205/55 R16
225/45 R17
225/45 R17
225/40 R18
בתוך העיר
6.4 ליטר
7.3 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5 ליטר
4.8 ליטר
צריכה ממוצעת
5.7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
130 ג'/ק"מ
132 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1353 סמ"ק
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10
קדח / מהלך
71.6 × 84 מ"מ
77 × 85.8 מ"מ
הספק מירבי
140 (103 ) 6000
225 (165 ) 5500
מומנט מירבי
247 1500
306 1900
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
140
110
רמת גימור
יונדאי i30 ו-פיג'ו 308
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת זיהוי תמרורים
AUX
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
12V
צליל
מערכת שמע
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
תא כפפות מקורר
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R17
R18
חומר
סגסוגת
תמונות
יונדאי i30
פיג'ו 308
השוואה של יונדאי i30 עם רכבים אחרים
השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 308, 2011
₪ 9 500
יונדאי i30, 2016
₪ 57 995
יונדאי i30, 2014
₪ 30 000
יונדאי i30, 2014
₪ 44 500
יונדאי i30, 2011
₪ 15 999
יונדאי i30, 2009
₪ 16 600
יונדאי i30, 2009
₪ 19 800
יונדאי i30, 2013
₪ 18 000
יונדאי i30, 2013
₪ 22 000
יונדאי i30, 2009
₪ 18 500
יונדאי i30, 2014
₪ 25 000
פיג'ו 308, 2012
₪ 10 500
יונדאי i30, 2015
₪ 26 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 16 000
יונדאי i30, 2010
₪ 14 800
יונדאי i30, 2016
₪ 42 000
יונדאי i30, 2014
₪ 28 000
יונדאי i30, 2009
₪ 13 000
יונדאי i30, 2011
₪ 16 500
יונדאי i30, 2009
₪ 11 000
השוואת רכבים דומים ליונדאי i30 ו-פיג'ו 308
יונדאי i30 ו-פיג'ו 308 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין יונדאי i30 לבין פיג'ו 308 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.