- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה
השוואה בין קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה
מאפיינים
קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה
תיבת הילוכים
רובוטי
רובוטי
מספר הילוכים
7
6
הנעה
קדמית
4x4
מהירות מרבית
180 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
12.7 שניות
קיבולת מיכל דלק
47 ליטר
משקל עצמי
1 315 ק"ג
משקל כולל
1 780 ק"ג
אורך
4 140 מ"מ
4 175 מ"מ
רוחב
1 760 מ"מ
1 775 מ"מ
גובה
1 520 מ"מ
1 610 מ"מ
בסיס גלגלים
2 580 מ"מ
2 500 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 532 מ"מ
1 535 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 539 מ"מ
1 505 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
332 ליטר
375 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 135 ליטר
710 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4 מ'
גודל הגלגל
215/55 R17
בתוך העיר
6.9 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.5 ליטר
צריכה ממוצעת
5.9 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 5
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
היבריד
קיבולת סוללה
0.84 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
998 סמ"ק
1462 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10
13
קדח / מהלך
71 × 84 מ"מ
74 × 85 מ"מ
הספק מירבי
100 (74 ) 6000
116 (85 ) 6000
מומנט מירבי
175 1500
138 4400
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
165
175
רמת גימור
קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
AUX
USB
Bluetooth
12V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
4 רמקולים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
לוח מחוונים דיגיטלי
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
הגה רב-תכליתי
גלגל חלופי מוקטן
גגון
מולדינג קישוטי
מרכב רכב דו-גוני
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R15
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
קיה סטוניק
סוזוקי ויטרה
השוואה של קיה סטוניק עם רכבים אחרים
השוואה של סוזוקי ויטרה עם רכבים אחרים
היום למכירה
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 55 000
קיה סטוניק, 2022
₪ 95 995
קיה סטוניק, 2024
₪ 118 600
קיה סטוניק, 2019
₪ 74 900
קיה סטוניק, 2020
₪ 86 200
קיה סטוניק, 2019
₪ 85 900
קיה סטוניק, 2022
₪ 95 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 90 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 57 000
קיה סטוניק, 2021
₪ 97 050
קיה סטוניק, 2019
₪ 79 900
קיה סטוניק, 2021
₪ 79 900
קיה סטוניק, 2019
₪ 70 000
סוזוקי ויטרה, 2017
₪ 75 900
קיה סטוניק, 2020
₪ 84 690
קיה סטוניק, 2021
₪ 95 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 60 000
קיה סטוניק, 2020
₪ 69 999
סוזוקי ויטרה, 2020
₪ 85 000
סוזוקי ויטרה, 2016
₪ 53 000
השוואת רכבים דומים לקיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה
קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין קיה סטוניק לבין סוזוקי ויטרה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.