1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה

השוואה בין קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה

קיה סטוניק ‏2020. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 1 דור, שדרוג
קיה סטוניק
מ- ₪ 81 500
סוזוקי ויטרה ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור, שדרוג
סוזוקי ויטרה
מ- ₪ 79 000

מאפיינים

קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה

תיבת הילוכים
רובוטי  
רובוטי  
מספר הילוכים
7  
6  
הנעה
קדמית  
4x4  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
12.7   שניות
קיבולת מיכל דלק
47   ליטר
משקל עצמי
1 315   ק"ג
משקל כולל
1 780   ק"ג
אורך
4 140   מ"מ
4 175   מ"מ
רוחב
1 760   מ"מ
1 775   מ"מ
גובה
1 520   מ"מ
1 610   מ"מ
בסיס גלגלים
2 580   מ"מ
2 500   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 532   מ"מ
1 535   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 539   מ"מ
1 505   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
332   ליטר
375   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 135   ליטר
710   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.4   מ'
גודל הגלגל
215/55 R17  
בתוך העיר
6.9   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.5   ליטר
צריכה ממוצעת
5.9   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 5  
פליטת CO2
132   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
היבריד  
קיבולת סוללה
0.84   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
998   סמ"ק
1462   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10  
13  
קדח / מהלך
71 × 84   מ"מ
74 × 85   מ"מ
הספק מירבי
100 (74 ) 6000
116 (85 ) 6000
מומנט מירבי
175 1500
138 4400
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
165
175

רמת גימור

קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
AUX
USB
Bluetooth
12V
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
4 רמקולים  
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
לוח מחוונים דיגיטלי
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
הגה רב-תכליתי
גלגל חלופי מוקטן
גגון
מולדינג קישוטי
מרכב רכב דו-גוני
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R15  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

קיה סטוניק
סוזוקי ויטרה

השוואה של קיה סטוניק עם רכבים אחרים

השוואה של סוזוקי ויטרה עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לקיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה

קיה סטוניק ו-סוזוקי ויטרה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין קיה סטוניק לבין סוזוקי ויטרה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.