- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- יונדאי איוניק ו-קיה נירו
השוואה בין יונדאי איוניק ו-קיה נירו
קיה נירו
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
יונדאי איוניק ו-קיה נירו
תיבת הילוכים
אוטומטית
רובוטי
מספר הילוכים
1
6
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
165 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.9 שניות
משקל עצמי
1 527 ק"ג
1 405 ק"ג
משקל כולל
1 970 ק"ג
אורך
4 470 מ"מ
4 420 מ"מ
רוחב
1 820 מ"מ
1 825 מ"מ
גובה
1 450 מ"מ
1 545 מ"מ
בסיס גלגלים
2 700 מ"מ
2 720 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 563 מ"מ
1 573 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 577 מ"מ
1 585 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
455 ליטר
451 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 410 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.6 מ'
גודל הגלגל
205/60 R16
205/60 R16
טעינה מלאה בבית
120
טעינה מלאה בעמדת טעינה
360
בתוך העיר
4.6 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.1 ליטר
צריכה ממוצעת
4.8 ליטר
סוג מנוע
חשמלי
Plug-in היבריד
קיבולת סוללה
38.3 קוט"ש
11.1 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1580 סמ"ק
פריסת צילינדרים
בטור
מספר צילינדרים
4
שסתומים לצילינדר
4
הספק מירבי
136 (100 )
183 (134 ) 5700
מומנט מירבי
295
144 4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
150
רמת גימור
יונדאי איוניק ו-קיה נירו
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי הולכי רגל
העברת הילוכים חשמלית
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
תפעול קולי
USB-C
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
חימום הגה
תאורת אווירה דקורטיבית
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
חלונות חשמל
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מערכת Start-stop
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R16
R18
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
יונדאי איוניק
קיה נירו
השוואה של יונדאי איוניק עם רכבים אחרים
השוואה של קיה נירו עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי איוניק, 2020
₪ 92 000
יונדאי איוניק, 2020
₪ 98 500
קיה נירו, 2021
₪ 117 000
קיה נירו, 2017
₪ 72 900
יונדאי איוניק, 2020
₪ 85 900
קיה נירו, 2018
₪ 69 950
יונדאי איוניק, 2021
₪ 105 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 99 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 90 000
קיה נירו, 2017
₪ 71 900
קיה נירו, 2020
₪ 103 000
קיה נירו, 2021
₪ 120 000
יונדאי איוניק, 2017
₪ 70 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 70 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 91 000
קיה נירו, 2019
₪ 90 000
קיה נירו, 2022
₪ 129 000
קיה נירו, 2021
₪ 119 900
יונדאי איוניק, 2021
₪ 102 900
קיה נירו, 2020
₪ 124 000
השוואת רכבים דומים ליונדאי איוניק ו-קיה נירו
יונדאי איוניק ו-קיה נירו הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין יונדאי איוניק לבין קיה נירו תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.