- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- מיצובישי אקליפס קרוס ו-יונדאי טוסון
השוואה בין מיצובישי אקליפס קרוס ו-יונדאי טוסון
מאפיינים
מיצובישי אקליפס קרוס ו-יונדאי טוסון
תיבת הילוכים
אוטומטית
רובוטי
מספר הילוכים
7
הנעה
4x4
קדמית
מהירות מרבית
162 קמ"ש
201 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.9 שניות
8.8 שניות
קיבולת מיכל דלק
43 ליטר
62 ליטר
משקל עצמי
1 985 ק"ג
1 429 ק"ג
משקל כולל
2 425 ק"ג
2 100 ק"ג
אורך
4 545 מ"מ
4 500 מ"מ
רוחב
1 805 מ"מ
1 865 מ"מ
גובה
1 685 מ"מ
1 650 מ"מ
בסיס גלגלים
2 670 מ"מ
2 680 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 545 מ"מ
1 615 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 545 מ"מ
1 622 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
672 ליטר
1 577 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 149 ליטר
1 756 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.6 מ'
10.92 מ'
גודל הגלגל
225/55 R18
215/65 R17
235/55 R18
235/50 R19
235/55 R18
235/50 R19
טעינה מלאה בבית
350
טעינה מלאה בעמדת טעינה
50
בתוך העיר
6.4 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6 ליטר
צריכה ממוצעת
6.1 ליטר
7.2 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
142 ג'/ק"מ
130 ג'/ק"מ
סוג מנוע
Plug-in היבריד
בנזין
קיבולת סוללה
13.8 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
2359 סמ"ק
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
12
10.5
קדח / מהלך
88 x 97 מ"מ
75.6 × 89 מ"מ
הספק מירבי
188 (138 ) 4500
180 (132 ) 5500
מומנט מירבי
199 4500
270 1500-4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
204
170
רמת גימור
מיצובישי אקליפס קרוס ו-יונדאי טוסון
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
מערכת בקרת הטיה
התרעת תנועה חוצה מלפנים
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
6 רמקולים
חימום הגה
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
גג פנורמי
חלונות חשמל
משענת ראש אחורית שלישית
תאורת אווירה דקורטיבית
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת Start-stop
הפעלה מרחוק
הגה רב-תכליתי
עיצוב חיצוני
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R17
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
מיצובישי אקליפס קרוס
יונדאי טוסון
השוואה של מיצובישי אקליפס קרוס עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי טוסון עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי טוסון, 2021
₪ 115 000
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
יונדאי טוסון, 2017
₪ 69 900
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
יונדאי טוסון, 2021
₪ 124 000
יונדאי טוסון, 2021
₪ 149 995
יונדאי טוסון, 2020
₪ 101 325
יונדאי טוסון, 2020
₪ 115 100
יונדאי טוסון, 2016
₪ 62 000
מיצובישי אקליפס קרוס, 2022
₪ 118 000
יונדאי טוסון, 2017
₪ 82 500
יונדאי טוסון, 2016
₪ 82 000
יונדאי טוסון, 2017
₪ 74 000
יונדאי טוסון, 2018
₪ 92 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 149 900
יונדאי טוסון, 2016
₪ 69 000
יונדאי טוסון, 2006
₪ 15 000
יונדאי טוסון, 2018
₪ 88 500
יונדאי טוסון, 2022
₪ 137 000
יונדאי טוסון, 2016
₪ 75 000
השוואת רכבים דומים למיצובישי אקליפס קרוס ו-יונדאי טוסון
מיצובישי אקליפס קרוס ו-יונדאי טוסון הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין מיצובישי אקליפס קרוס לבין יונדאי טוסון תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.