1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. ניסאן ג'וק ו-סוזוקי ויטרה

השוואה בין ניסאן ג'וק ו-סוזוקי ויטרה

ניסאן ג'וק ‏2019. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 2 דור
ניסאן ג'וק
מ- ₪ 78 995
סוזוקי ויטרה ‏2018. מרכב, צורה. רכב שטח 5 דלתות, 4 דור, שדרוג
סוזוקי ויטרה
מ- ₪ 79 000

מאפיינים

ניסאן ג'וק ו-סוזוקי ויטרה

תיבת הילוכים
רובוטי  
רובוטי  
מספר הילוכים
7  
6  
הנעה
קדמית  
4x4  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
180   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
10.6   שניות
12.7   שניות
קיבולת מיכל דלק
46   ליטר
47   ליטר
משקל עצמי
1 285   ק"ג
1 315   ק"ג
משקל כולל
1 725   ק"ג
1 780   ק"ג
אורך
4 210   מ"מ
4 175   מ"מ
רוחב
1 800   מ"מ
1 775   מ"מ
גובה
1 595   מ"מ
1 610   מ"מ
בסיס גלגלים
2 636   מ"מ
2 500   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 539   מ"מ
1 535   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 537   מ"מ
1 505   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
422   ליטר
375   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 237   ליטר
710   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.7   מ'
10.4   מ'
גודל הגלגל
215/60 R17
225/45 R19
 
215/55 R17  
בתוך העיר
6   ליטר
6.9   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.1   ליטר
5.5   ליטר
צריכה ממוצעת
4.8   ליטר
5.9   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 5  
פליטת CO2
110   ג'/ק"מ
132   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
היבריד  
קיבולת סוללה
0.84   קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
999   סמ"ק
1462   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
3  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
13  
קדח / מהלך
72.2 × 81.3   מ"מ
74 × 85   מ"מ
הספק מירבי
117 (86 ) 5250
116 (85 ) 6000
מומנט מירבי
183 1750-4000
138 4400
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180
175

רמת גימור

ניסאן ג'וק ו-סוזוקי ויטרה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
4 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לעומק
כוונון הגה לגובה
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
מערכת Start-stop
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
גלגל חלופי בגודל מלא
גלגל חלופי מוקטן
מולדינג קישוטי
גגון
מרכב רכב דו-גוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
פנסי ערפל
חיישן גשם
חיישן אור
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R19  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

ניסאן ג'וק
סוזוקי ויטרה

השוואה של ניסאן ג'וק עם רכבים אחרים

השוואה של סוזוקי ויטרה עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לניסאן ג'וק ו-סוזוקי ויטרה

ניסאן ג'וק ו-סוזוקי ויטרה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ניסאן ג'וק לבין סוזוקי ויטרה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.