- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 108 ו-שברולט ספארק
השוואה בין פיג'ו 108 ו-שברולט ספארק
מאפיינים
פיג'ו 108 ו-שברולט ספארק
תיבת הילוכים
רובוטי
תיבת הילוכים רציפה
מספר הילוכים
5
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
157 קמ"ש
179 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
15.9 שניות
12.6 שניות
קיבולת מיכל דלק
35 ליטר
32 ליטר
משקל עצמי
935 ק"ג
1 138 ק"ג
משקל כולל
1 240 ק"ג
1 447 ק"ג
אורך
3 475 מ"מ
3 655 מ"מ
רוחב
1 615 מ"מ
1 595 מ"מ
גובה
1 460 מ"מ
1 483 מ"מ
בסיס גלגלים
2 340 מ"מ
2 385 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 425 מ"מ
1 384 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 420 מ"מ
1 384 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
180 ליטר
313 ליטר
נפח תא מטען מירבי
780 ליטר
771 ליטר
רדיוס הסיבוב
9.6 מ'
9.5 מ'
גודל הגלגל
165/65 R14
165/60 R15
165/60 R15
185/55 R15
בתוך העיר
5 ליטר
7.3 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
3.8 ליטר
4.6 ליטר
צריכה ממוצעת
4.2 ליטר
5.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
97 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
נפח מנוע
998 סמ"ק
1399 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא
לא
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
3
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
11.5
10.6
קדח / מהלך
71 × 84 מ"מ
74 × 81.3 מ"מ
הספק מירבי
69 (51 ) 6000
98 (72 ) 6200
מומנט מירבי
95 4300
131 4400
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם מוט מייצב
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
תוף
מרווח גחון
140
155
רמת גימור
פיג'ו 108 ו-שברולט ספארק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
4 רמקולים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
חלונות חשמל
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
מיזוג
מזגן
מזגן
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פנסי ערפל
אורות יום
קוטר
R14
R15
חומר
סגסוגת
פלדה
תמונות
פיג'ו 108
שברולט ספארק
השוואה של פיג'ו 108 עם רכבים אחרים
השוואה של שברולט ספארק עם רכבים אחרים
היום למכירה
שברולט ספארק, 2018
₪ 48 900
פיג'ו 108, 2017
₪ 21 900
שברולט ספארק, 2021
₪ 59 500
שברולט ספארק, 2020
₪ 58 995
שברולט ספארק, 2022
₪ 70 045
שברולט ספארק, 2018
₪ 57 225
שברולט ספארק, 2019
₪ 41 000
שברולט ספארק, 2017
₪ 57 000
שברולט ספארק, 2019
₪ 47 000
שברולט ספארק, 2020
₪ 66 900
פיג'ו 108, 2015
₪ 19 900
שברולט ספארק, 2019
₪ 51 005
שברולט ספארק, 2018
₪ 46 000
שברולט ספארק, 2020
₪ 56 000
שברולט ספארק, 2020
₪ 59 000
שברולט ספארק, 2020
₪ 54 000
שברולט ספארק, 2016
₪ 35 000
שברולט ספארק, 2012
₪ 11 000
שברולט ספארק, 2012
₪ 8 000
שברולט ספארק, 2011
₪ 8 700
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 108 ו-שברולט ספארק
פיג'ו 108 ו-שברולט ספארק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 108 לבין שברולט ספארק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.