- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 301 ו-פיג'ו 308
השוואה בין פיג'ו 301 ו-פיג'ו 308
מאפיינים
פיג'ו 301 ו-פיג'ו 308
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
6
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
180 קמ"ש
235 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
11.1 שניות
7.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
50 ליטר
53 ליטר
משקל עצמי
1 115 ק"ג
1 279 ק"ג
משקל כולל
1 815 ק"ג
אורך
4 445 מ"מ
4 253 מ"מ
רוחב
1 748 מ"מ
1 804 מ"מ
גובה
1 466 מ"מ
1 457 מ"מ
בסיס גלגלים
2 652 מ"מ
2 620 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 501 מ"מ
1 559 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 478 מ"מ
1 553 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
506 ליטר
420 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 332 ליטר
1 228 ליטר
רדיוס הסיבוב
11 מ'
גודל הגלגל
185/65 R15
195/55 R16
195/55 R16
225/40 R18
בתוך העיר
9 ליטר
7.3 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.2 ליטר
4.8 ליטר
צריכה ממוצעת
6.6 ליטר
5.7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
154 ג'/ק"מ
132 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1587 סמ"ק
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.8
קדח / מהלך
78.5 × 82 מ"מ
77 × 85.8 מ"מ
הספק מירבי
115 (85 ) 6050
225 (165 ) 5500
מומנט מירבי
150 4000
306 1900
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
תוף
דיסק
מרווח גחון
142
110
רמת גימור
פיג'ו 301 ו-פיג'ו 308
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
אימובילייזר
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
צליל
מערכת שמע
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
תא כפפות מקורר
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי ערפל
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R15
R18
חומר
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 301
פיג'ו 308
השוואה של פיג'ו 301 עם רכבים אחרים
השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים
היום למכירה
פיג'ו 308, 2012
₪ 9 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 34 000
פיג'ו 308, 2019
₪ 58 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 25 000
פיג'ו 301, 2013
₪ 10 000
פיג'ו 301, 2017
₪ 22 000
פיג'ו 308, 2010
₪ 7 500
פיג'ו 301, 2016
₪ 21 600
פיג'ו 308, 2010
₪ 2 500
פיג'ו 308, 2013
₪ 14 000
פיג'ו 301, 2014
₪ 15 000
פיג'ו 301, 2017
₪ 25 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 19 000
פיג'ו 301, 2015
₪ 11 000
פיג'ו 301, 2015
₪ 12 000
פיג'ו 308, 2015
₪ 18 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 19 900
פיג'ו 308, 2015
₪ 19 500
פיג'ו 308, 2016
₪ 20 000
פיג'ו 308, 2013
₪ 11 500
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 301 ו-פיג'ו 308
פיג'ו 301 ו-פיג'ו 308 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 301 לבין פיג'ו 308 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.