- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- פיג'ו 308 ו-הונדה סיוויק
השוואה בין פיג'ו 308 ו-הונדה סיוויק
מאפיינים
פיג'ו 308 ו-הונדה סיוויק
תיבת הילוכים
אוטומטית
תיבת הילוכים רציפה
מספר הילוכים
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
235 קמ"ש
226 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4 שניות
8.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
53 ליטר
47 ליטר
משקל עצמי
1 279 ק"ג
1 364 ק"ג
משקל כולל
1 815 ק"ג
אורך
4 253 מ"מ
4 674 מ"מ
רוחב
1 804 מ"מ
1 801 מ"מ
גובה
1 457 מ"מ
1 415 מ"מ
בסיס גלגלים
2 620 מ"מ
2 736 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 559 מ"מ
1 547 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 553 מ"מ
1 575 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420 ליטר
419 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 228 ליטר
גודל הגלגל
225/40 R18
215/50 R17
235/40 R18
235/40 R18
בתוך העיר
7.3 ליטר
7.1 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.8 ליטר
5.6 ליטר
צריכה ממוצעת
5.7 ליטר
6.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
1498 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.6
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
73 × 89.4 מ"מ
הספק מירבי
225 (165 ) 5500
182 (133 ) 5500
מומנט מירבי
306 1900
240 1900-5500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
110
רמת גימור
פיג'ו 308 ו-הונדה סיוויק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר צדדיות אחוריות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
USB
Bluetooth
12V
Carplay
צליל
מערכת שמע
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
סאנרוף
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
תא כפפות מקורר
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R17
חומר
סגסוגת
תמונות
פיג'ו 308
הונדה סיוויק
השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים
השוואה של הונדה סיוויק עם רכבים אחרים
היום למכירה
הונדה סיוויק, 2011
₪ 23 000
פיג'ו 308, 2011
₪ 9 500
הונדה סיוויק, 2010
₪ 20 000
הונדה סיוויק, 2006
₪ 8 900
הונדה סיוויק, 2012
₪ 39 990
הונדה סיוויק, 2008
₪ 21 500
הונדה סיוויק, 2010
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 17 000
פיג'ו 308, 2012
₪ 10 500
הונדה סיוויק, 2014
₪ 30 000
הונדה סיוויק, 2018
₪ 78 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 16 000
הונדה סיוויק, 2005
₪ 5 000
הונדה סיוויק, 2011
₪ 19 999
הונדה סיוויק, 2014
₪ 30 000
הונדה סיוויק, 2017
₪ 44 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 17 000
הונדה סיוויק, 2008
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2018
₪ 72 000
הונדה סיוויק, 2015
₪ 35 000
השוואת רכבים דומים לפיג'ו 308 ו-הונדה סיוויק
פיג'ו 308 ו-הונדה סיוויק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 308 לבין הונדה סיוויק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.