השוואה בין פיג'ו 508 ו-פיג'ו 308

פיג'ו 508 2018. מרכב, צורה. ליפטבק, 2 דור
פיג'ו 508
מחיר לא נקבע
פיג'ו 308 2017. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 2 דור, שדרוג
פיג'ו 308
מ- ₪ 62 995

מאפיינים

פיג'ו 508 ו-פיג'ו 308

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
8  
8  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
225   קמ"ש
235   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9   שניות
7.4   שניות
קיבולת מיכל דלק
62   ליטר
53   ליטר
משקל עצמי
1 495   ק"ג
1 279   ק"ג
משקל כולל
1 999   ק"ג
1 815   ק"ג
אורך
4 750   מ"מ
4 253   מ"מ
רוחב
1 860   מ"מ
1 804   מ"מ
גובה
1 410   מ"מ
1 457   מ"מ
בסיס גלגלים
2 800   מ"מ
2 620   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 601   מ"מ
1 559   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 597   מ"מ
1 553   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
487   ליטר
420   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 537   ליטר
1 228   ליטר
רדיוס הסיבוב
10.8   מ'
גודל הגלגל
215/55 R17  
225/40 R18  
בתוך העיר
6.2   ליטר
7.3   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
4.2   ליטר
4.8   ליטר
צריכה ממוצעת
5   ליטר
5.7   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
123   ג'/ק"מ
132   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
1598   סמ"ק
1598   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
קדח / מהלך
77.0 x 85.8   מ"מ
77 × 85.8   מ"מ
הספק מירבי
180 (133 ) 5500
225 (165 ) 5500
מומנט מירבי
255 1650
306 1900
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
180
110

רמת גימור

פיג'ו 508 ו-פיג'ו 308

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניהול יציבות הרכב
USB
Bluetooth
12V
Carplay
טעינה אלחוטית לסמארטפון
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים משולב  
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
בלם יד חשמלי
תא כפפות מקורר
מערכת כניסה ללא מפתח
מתלים פעילים
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי LED  
אורות יום
מערכת תאורה אדפטיבית
חיישן אור
חיישן גשם
מערכת נגד סנוור HBA
פנסים עוקבי פניה
פנסי ערפל
קוטר
R17  
R18  
חומר
סגסוגת  

תמונות

פיג'ו 508
פיג'ו 308

השוואה של פיג'ו 508 עם רכבים אחרים

השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפיג'ו 508 ו-פיג'ו 308

פיג'ו 508 ו-פיג'ו 308 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פיג'ו 508 לבין פיג'ו 308 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.