קריאות שירות (ריקול) מיצרן הרכב
לפעמים קורה שפגם בעיצוב או חלקים פגומים של רכב מתגלים רק לאחר שבעל השמחה כבר נוהג בה בכל הכוח. אם יש הרבה מקרים כאלה, מכריזים על קמפיין ריקול. יצרנית הרכב מבקשת מהבעלים להביא את הרכב לתיקון.
קמפיינים לריקול או קריאות שירות הם דבר ידוע בכל העולם. כמעט כל היצרנים, אפילו המובילים, מכריזים עליהם מעת לעת. לרוב, ריקול מתרחש כאשר ליקויים שזוהו משפיעים באופן משמעותי על איכות המכונית, או אם הם יוצרים או מסוגלים, אפילו בתיאוריה, ליצור סכנה בטיחותית בעת השימוש ברכב. הבדל החשוב בין ריקול לבין פשוט תיקונים באחריות, הם שפגמים כאלו מתוקנים ללא תשלום בכלל, ללא קשר להיסטוריית הרכב.
לכן, אחת המשימות החשובות ביותר של פרויקט Autoboom היא לבדוק את הימצאותם של קריאות שירות במאגרי המידע של יצרני הרכב וליידע בכך במסגרת שירות בדיקת הרכב שלנו לפי מספר רישוי. ייתכן שהבעלים הקודם החמיץ את התחזוקה שנקבעה על ידי היצרן, האחריות פגה מזמן, המכונית טופלה בשירות לא רשמי - כל זה לא משנה: אם מספר ה-VIN של המכונית מופיע ברשימת הריקול, נמצא אותו.
אם המכונית שלך נקראה לקריאות שירות, אך מסיבה כלשהי לא פנית לסוכנות כדי לתקן את הבעיות הללו, ייתכן שתתקל בקושי לעבור את הטסט הבא
אנו מנסים לאסוף את המידע המלא ביותר לא רק על קריאות שירות נוכחיות, אלא גם על אלו שהוכרזו בעבר, גם אם הליקויים שזוהו כבר תוקנו. אנו מזכירים לך ש-Autoboom הוא פרויקט שמספק מידע; איננו אחראים לשלמות ולדיוק המידע שנאסף ממקורות רשמיים. Autoboom אינה אחראית להפסדים ישירים או עקיפים בעת השימוש בנתונים שסופקו. ההחלטה הסופית לרכוש רכב על סמך הנתונים המתקבלים מתקבלת אך ורק על ידך.
אם אינך מסכים למידע שסופק או שיש לך מידע משלך, אנא פנה אלינו באמצעות צ'אט תמיכת המשתמש באתר, ספק את פרטיך וצרף (העלה) מסמכים רלוונטים.
לפני השימוש בשירות בדיקת רכב לפי מספר רישוי, אנו ממליצים לקרוא את [תנאי השירות](https://autoboom.co.il/help / מסמכים/בדיקת-מכונית-שלילת-אחריות).