1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. ב.מ.וו M1 ו-אבארט 695

השוואה בין ב.מ.וו M1 ו-אבארט 695

ב.מ.וו M1 ‏2019. מרכב, צורה. האצ'בק 5 דלתות, 1 דור
ב.מ.וו M1
מחיר לא נקבע
אבארט 695 ‏2014. מרכב, צורה. קבריולט, 1 דור
אבארט 695
מחיר לא נקבע

מאפיינים

ב.מ.וו M1 ו-אבארט 695

תיבת הילוכים
אוטומטית  
רובוטי  
מספר הילוכים
8  
5  
הנעה
4x4  
קדמית  
מהירות מרבית
250   קמ"ש
225   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
4.8   שניות
6.8   שניות
קיבולת מיכל דלק
50   ליטר
35   ליטר
משקל עצמי
1 525   ק"ג
1 070   ק"ג
משקל כולל
2 085   ק"ג
אורך
4 319   מ"מ
3 657   מ"מ
רוחב
1 799   מ"מ
1 647   מ"מ
גובה
1 434   מ"מ
1 485   מ"מ
בסיס גלגלים
2 670   מ"מ
1 429   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 560   מ"מ
1 429   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 563   מ"מ
1 422   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
380   ליטר
185   ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 200   ליטר
רדיוס הסיבוב
11.4   מ'
גודל הגלגל
225/40 R18  
205/40 R17  
בתוך העיר
7.5   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.6   ליטר
צריכה ממוצעת
6.3   ליטר
6.7   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
146   ג'/ק"מ
153   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
1998   סמ"ק
1368   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
בטור  
מספר צילינדרים
4  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
9.5  
9  
קדח / מהלך
82 x 94.6   מ"מ
72 x 84   מ"מ
הספק מירבי
306 (225 ) 5000-6250
180 (132 ) 5500
מומנט מירבי
450 1750-4500
250 3000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
חצי-עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק עם אוורור  
דיסק עם אוורור  
מרווח גחון
153

רמת גימור

ב.מ.וו M1 ו-אבארט 695

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
הורדת מראות צד בעת הפעלת הילוך אחורי
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
AUX
USB
Bluetooth
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
תפעול קולי
שליטה דרך סמארטפון
צליל
מערכת שמע Hi-Fi  
מערכת שמע Hi-Fi  
תאורת אווירה דקורטיבית
הגה מצופה עור
סאנרוף
גג פנורמי
חלונות חשמל
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב הנהג עם זיכרון
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור  
ריפוד מושבים משולב  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
הפעלה מרחוק
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מראות מתקפלות
לוח מחוונים דיגיטלי
הגה ספורט
מרכב רכב דו-גוני
מערכת פליטה ספורטיבית
ספוילר
פנסים קדמיים
פנסי LED  
קסנון / בי-קסנון  
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R18  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

ב.מ.וו M1
אבארט 695

השוואה של ב.מ.וו M1 עם רכבים אחרים

השוואה של אבארט 695 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לב.מ.וו M1 ו-אבארט 695

ב.מ.וו M1 ו-אבארט 695 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין ב.מ.וו M1 לבין אבארט 695 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.