- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- בי.ווי.די דולפין ו-יונדאי איוניק
השוואה בין בי.ווי.די דולפין ו-יונדאי איוניק
מאפיינים
בי.ווי.די דולפין ו-יונדאי איוניק
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
1
1
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
165 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7 שניות
9.9 שניות
משקל עצמי
1 590 ק"ג
1 527 ק"ג
משקל כולל
1 780 ק"ג
1 970 ק"ג
אורך
4 290 מ"מ
4 470 מ"מ
רוחב
1 770 מ"מ
1 820 מ"מ
גובה
1 570 מ"מ
1 450 מ"מ
בסיס גלגלים
2 700 מ"מ
2 700 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 530 מ"מ
1 563 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 530 מ"מ
1 577 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
345 ליטר
455 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 310 ליטר
1 410 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.6 מ'
גודל הגלגל
195/60 R16
205/60 R16
טעינה מלאה בבית
720
120
טעינה מלאה בעמדת טעינה
60
360
סוג מנוע
חשמלי
חשמלי
קיבולת סוללה
44.9 קוט"ש
38.3 קוט"ש
הספק מירבי
204 (150 )
136 (100 )
מומנט מירבי
310
295
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
חצי-עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
150
רמת גימור
בי.ווי.די דולפין ו-יונדאי איוניק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה היקפית 360°
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת זיהוי הולכי רגל
העברת הילוכים חשמלית
12V
תפעול קולי
USB-C
AUX
USB
Bluetooth
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
6 רמקולים
הגה מצופה עור
חלונות חשמל
חימום הגה
תאורת אווירה דקורטיבית
ידית הילוכים מצופה עור
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת כניסה ללא מפתח
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
תאורת דלתות
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
מערכת נגד סנוור HBA
אורות יום
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R17
R16
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
בי.ווי.די דולפין
יונדאי איוניק
השוואה של בי.ווי.די דולפין עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי איוניק עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי איוניק, 2021
₪ 95 995
יונדאי איוניק, 2021
₪ 99 900
יונדאי איוניק, 2022
₪ 108 900
יונדאי איוניק, 2019
₪ 73 900
יונדאי איוניק, 2020
₪ 92 000
יונדאי איוניק, 2020
₪ 98 500
יונדאי איוניק, 2020
₪ 85 900
יונדאי איוניק, 2020
₪ 92 900
יונדאי איוניק, 2021
₪ 105 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 99 000
יונדאי איוניק, 2021
₪ 117 900
יונדאי איוניק, 2019
₪ 90 000
יונדאי איוניק, 2017
₪ 70 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 70 000
יונדאי איוניק, 2021
₪ 102 900
יונדאי איוניק, 2019
₪ 69 900
יונדאי איוניק, 2017
₪ 74 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 78 000
יונדאי איוניק, 2020
₪ 100 000
יונדאי איוניק, 2017
₪ 65 000
השוואת רכבים דומים לבי.ווי.די דולפין ו-יונדאי איוניק
בי.ווי.די דולפין ו-יונדאי איוניק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין בי.ווי.די דולפין לבין יונדאי איוניק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.