1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. קרייזלר פסיפיקה ו-פורד גלקסי

השוואה בין קרייזלר פסיפיקה ו-פורד גלקסי

קרייזלר פסיפיקה ‏2020. מרכב, צורה. מיניוואן, 2 דור, שדרוג
קרייזלר פסיפיקה
מ- ₪ 180 000
פורד גלקסי ‏2010. מרכב, צורה. מיניוואן, 2 דור, שדרוג
פורד גלקסי
מ- ₪ 18 500

מאפיינים

קרייזלר פסיפיקה ו-פורד גלקסי

תיבת הילוכים
אוטומטית  
רובוטי  
מספר הילוכים
9  
6  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
196   קמ"ש
190   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4   שניות
11.1   שניות
קיבולת מיכל דלק
71   ליטר
70   ליטר
משקל עצמי
2 091   ק"ג
1 731   ק"ג
משקל כולל
2 505   ק"ג
אורך
5 176   מ"מ
4 819   מ"מ
רוחב
2 022   מ"מ
1 884   מ"מ
גובה
1 777   מ"מ
1 811   מ"מ
בסיס גלגלים
3 089   מ"מ
2 850   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 735   מ"מ
1 588   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 736   מ"מ
1 605   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
914   ליטר
830   ליטר
נפח תא מטען מירבי
3 978   ליטר
2 325   ליטר
רדיוס הסיבוב
12.1   מ'
גודל הגלגל
245/65 R17
245/60 R18
 
215/60 R16
225/50 R17
235/45 R18
 
בתוך העיר
13   ליטר
7.4   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
8.4   ליטר
5.2   ליטר
צריכה ממוצעת
10   ליטר
6   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5  
פליטת CO2
159   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
דיזל  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
3605   סמ"ק
1997   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
פריסת צילינדרים
תצורה V  
בטור  
מספר צילינדרים
6  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
11.3  
17.9  
קדח / מהלך
96 x 83   מ"מ
85 × 88   מ"מ
הספק מירבי
280 (205 ) 6400
140 (103 ) 3750
מומנט מירבי
355 4000
320 1750 – 2750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
131
150

רמת גימור

קרייזלר פסיפיקה ו-פורד גלקסי

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
וילונות שמש בדלתות האחוריות
מגן שמש בשמשה אחורית
הגה מצופה עור
גג פנורמי
שורת מושבים שלישית
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת כניסה ללא מפתח
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מחשב דרך
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R17  
R16  
חומר
סגסוגת  
פלדה  

תמונות

קרייזלר פסיפיקה
פורד גלקסי

השוואה של קרייזלר פסיפיקה עם רכבים אחרים

השוואה של פורד גלקסי עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לקרייזלר פסיפיקה ו-פורד גלקסי

קרייזלר פסיפיקה ו-פורד גלקסי הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין קרייזלר פסיפיקה לבין פורד גלקסי תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.