1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורד גלקסי ו-קרייזלר פסיפיקה

השוואה בין פורד גלקסי ו-קרייזלר פסיפיקה

פורד גלקסי ‏2010. מרכב, צורה. מיניוואן, 2 דור, שדרוג
פורד גלקסי
מ- ₪ 18 500
קרייזלר פסיפיקה ‏2020. מרכב, צורה. מיניוואן, 2 דור, שדרוג
קרייזלר פסיפיקה
מ- ₪ 160 000

מאפיינים

פורד גלקסי ו-קרייזלר פסיפיקה

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
6  
9  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
190   קמ"ש
196   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
11.1   שניות
7.4   שניות
קיבולת מיכל דלק
70   ליטר
71   ליטר
משקל עצמי
1 731   ק"ג
2 091   ק"ג
משקל כולל
2 505   ק"ג
אורך
4 819   מ"מ
5 176   מ"מ
רוחב
1 884   מ"מ
2 022   מ"מ
גובה
1 811   מ"מ
1 777   מ"מ
בסיס גלגלים
2 850   מ"מ
3 089   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 588   מ"מ
1 735   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 605   מ"מ
1 736   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
830   ליטר
914   ליטר
נפח תא מטען מירבי
2 325   ליטר
3 978   ליטר
רדיוס הסיבוב
12.1   מ'
גודל הגלגל
215/60 R16
225/50 R17
235/45 R18
 
245/65 R17
245/60 R18
 
בתוך העיר
7.4   ליטר
13   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.2   ליטר
8.4   ליטר
צריכה ממוצעת
6   ליטר
10   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 5  
פליטת CO2
159   ג'/ק"מ
סוג מנוע
דיזל  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
1997   סמ"ק
3605   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
תצורה V  
מספר צילינדרים
4  
6  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
17.9  
11.3  
קדח / מהלך
85 × 88   מ"מ
96 x 83   מ"מ
הספק מירבי
140 (103 ) 3750
280 (205 ) 6400
מומנט מירבי
320 1750 – 2750
355 4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
150
131

רמת גימור

פורד גלקסי ו-קרייזלר פסיפיקה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
חלונות חשמל
וילונות שמש בדלתות האחוריות
מגן שמש בשמשה אחורית
הגה מצופה עור
גג פנורמי
שורת מושבים שלישית
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים מעור  
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח  
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית  
מחשב דרך
מערכת כניסה ללא מפתח
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R16  
R17  
חומר
פלדה  
סגסוגת  

תמונות

פורד גלקסי
קרייזלר פסיפיקה

השוואה של פורד גלקסי עם רכבים אחרים

השוואה של קרייזלר פסיפיקה עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורד גלקסי ו-קרייזלר פסיפיקה

פורד גלקסי ו-קרייזלר פסיפיקה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד גלקסי לבין קרייזלר פסיפיקה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.