- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום
השוואה בין קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום
פורד טורנאו קאסטום
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום
תיבת הילוכים
אוטומטית
אוטומטית
מספר הילוכים
9
6
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
196 קמ"ש
164 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4 שניות
13.97 שניות
קיבולת מיכל דלק
71 ליטר
80 ליטר
משקל עצמי
2 091 ק"ג
2 270 ק"ג
משקל כולל
3 400 ק"ג
אורך
5 176 מ"מ
5 340 מ"מ
רוחב
2 022 מ"מ
2 032 מ"מ
גובה
1 777 מ"מ
2 381 מ"מ
בסיס גלגלים
3 089 מ"מ
3 300 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 735 מ"מ
1 732 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 736 מ"מ
1 720 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
914 ליטר
נפח תא מטען מירבי
3 978 ליטר
רדיוס הסיבוב
12.1 מ'
12.9 מ'
גודל הגלגל
245/65 R17
245/60 R18
245/60 R18
215/65 R16
בתוך העיר
13 ליטר
8.1 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
8.4 ליטר
6.1 ליטר
צריכה ממוצעת
10 ליטר
6.8 ליטר
סוג מנוע
בנזין
דיזל
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
נפח מנוע
3605 סמ"ק
1995 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
פריסת צילינדרים
תצורה V
בטור
מספר צילינדרים
6
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
11.3
16.5
קדח / מהלך
96 x 83 מ"מ
84 × 90 מ"מ
הספק מירבי
280 (205 ) 6400
130 (95 ) 3500
מומנט מירבי
355 4000
393
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
תלוי עם בולם זעזוים
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
131
160
רמת גימור
קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת בקרת נתיב
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
Android Auto
מערכת שמע לנהג ללא ידיים (דיבורית)
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
8 רמקולים
וילונות שמש בדלתות האחוריות
מגן שמש בשמשה אחורית
הגה מצופה עור
גג פנורמי
שורת מושבים שלישית
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
ידית הילוכים מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
כוונון גובה של מושב הנהג
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית
מזגן
מערכת כניסה ללא מפתח
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מחשב דרך
מערכת Start-stop
הגה רב-תכליתי
גלגל חלופי בגודל מלא
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R17
R16
חומר
סגסוגת
פלדה
תמונות
קרייזלר פסיפיקה
פורד טורנאו קאסטום
השוואה של קרייזלר פסיפיקה עם רכבים אחרים
השוואה של פורד טורנאו קאסטום עם רכבים אחרים
היום למכירה
השוואת רכבים דומים לקרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום
קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין קרייזלר פסיפיקה לבין פורד טורנאו קאסטום תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.