1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום

השוואה בין קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום

קרייזלר פסיפיקה ‏2020. מרכב, צורה. מיניוואן, 2 דור, שדרוג
קרייזלר פסיפיקה
מ- ₪ 160 000
פורד טורנאו קאסטום 2017. מרכב, צורה. מיניוואן ארוך, 1 דור, שדרוג
פורד טורנאו קאסטום
מחיר לא נקבע

מאפיינים

קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
9  
6  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
196   קמ"ש
164   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.4   שניות
13.97   שניות
קיבולת מיכל דלק
71   ליטר
80   ליטר
משקל עצמי
2 091   ק"ג
2 270   ק"ג
משקל כולל
3 400   ק"ג
אורך
5 176   מ"מ
5 340   מ"מ
רוחב
2 022   מ"מ
2 032   מ"מ
גובה
1 777   מ"מ
2 381   מ"מ
בסיס גלגלים
3 089   מ"מ
3 300   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 735   מ"מ
1 732   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 736   מ"מ
1 720   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
914   ליטר
נפח תא מטען מירבי
3 978   ליטר
רדיוס הסיבוב
12.1   מ'
12.9   מ'
גודל הגלגל
245/65 R17
245/60 R18
 
215/65 R16  
בתוך העיר
13   ליטר
8.1   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
8.4   ליטר
6.1   ליטר
צריכה ממוצעת
10   ליטר
6.8   ליטר
סוג מנוע
בנזין  
דיזל  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
3605   סמ"ק
1995   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
פריסת צילינדרים
תצורה V  
בטור  
מספר צילינדרים
6  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
11.3  
16.5  
קדח / מהלך
96 x 83   מ"מ
84 × 90   מ"מ
הספק מירבי
280 (205 ) 6400
130 (95 ) 3500
מומנט מירבי
355 4000
393
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
תלוי עם בולם זעזוים  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
131
160

רמת גימור

קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת בקרת נתיב
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
Android Auto
מערכת שמע לנהג ללא ידיים (דיבורית)
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
8 רמקולים  
וילונות שמש בדלתות האחוריות
מגן שמש בשמשה אחורית
הגה מצופה עור
גג פנורמי
שורת מושבים שלישית
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
ידית הילוכים מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושב הנהג  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מעור  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח  
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית  
מזגן  
מערכת כניסה ללא מפתח
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מחשב דרך
מערכת Start-stop
הגה רב-תכליתי
גלגל חלופי בגודל מלא
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R17  
R16  
חומר
סגסוגת  
פלדה  

תמונות

קרייזלר פסיפיקה
פורד טורנאו קאסטום

השוואה של קרייזלר פסיפיקה עם רכבים אחרים

השוואה של פורד טורנאו קאסטום עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לקרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום

קרייזלר פסיפיקה ו-פורד טורנאו קאסטום הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין קרייזלר פסיפיקה לבין פורד טורנאו קאסטום תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.