1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורד טורנאו קאסטום ו-קרייזלר פסיפיקה

השוואה בין פורד טורנאו קאסטום ו-קרייזלר פסיפיקה

פורד טורנאו קאסטום 2017. מרכב, צורה. מיניוואן ארוך, 1 דור, שדרוג
פורד טורנאו קאסטום
מחיר לא נקבע
קרייזלר פסיפיקה ‏2020. מרכב, צורה. מיניוואן, 2 דור, שדרוג
קרייזלר פסיפיקה
מ- ₪ 160 000

מאפיינים

פורד טורנאו קאסטום ו-קרייזלר פסיפיקה

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
6  
9  
הנעה
קדמית  
קדמית  
מהירות מרבית
164   קמ"ש
196   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
13.97   שניות
7.4   שניות
קיבולת מיכל דלק
80   ליטר
71   ליטר
משקל עצמי
2 270   ק"ג
2 091   ק"ג
משקל כולל
3 400   ק"ג
אורך
5 340   מ"מ
5 176   מ"מ
רוחב
2 032   מ"מ
2 022   מ"מ
גובה
2 381   מ"מ
1 777   מ"מ
בסיס גלגלים
3 300   מ"מ
3 089   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 732   מ"מ
1 735   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 720   מ"מ
1 736   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
914   ליטר
נפח תא מטען מירבי
3 978   ליטר
רדיוס הסיבוב
12.9   מ'
12.1   מ'
גודל הגלגל
215/65 R16  
245/65 R17
245/60 R18
 
בתוך העיר
8.1   ליטר
13   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.1   ליטר
8.4   ליטר
צריכה ממוצעת
6.8   ליטר
10   ליטר
סוג מנוע
דיזל  
בנזין  
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי  
קדמי, רוחבי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)  
נפח מנוע
1995   סמ"ק
3605   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
פריסת צילינדרים
בטור  
תצורה V  
מספר צילינדרים
4  
6  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
16.5  
11.3  
קדח / מהלך
84 × 90   מ"מ
96 x 83   מ"מ
הספק מירבי
130 (95 ) 3500
280 (205 ) 6400
מומנט מירבי
393
355 4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
תלוי עם בולם זעזוים  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
דיסק  
מרווח גחון
160
131

רמת גימור

פורד טורנאו קאסטום ו-קרייזלר פסיפיקה

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
כרית אוויר לברכי הנוסע
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
Android Auto
מערכת ניווט (GPS)
מערכת שמע לנהג ללא ידיים (דיבורית)
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים  
6 רמקולים  
מושב אחורי מתקפל
משענת ראש אחורית שלישית
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
שורת מושבים שלישית
חלונות חשמל
וילונות שמש בדלתות האחוריות
מגן שמש בשמשה אחורית
גג פנורמי
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד  
ריפוד מושבים מעור  
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח  
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מזגן  
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית  
מחשב דרך
מערכת Start-stop
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מערכת כניסה ללא מפתח
פתיחה חשמלית לדלת תא מטען
בלם יד חשמלי
גלגל חלופי בגודל מלא
פנסים קדמיים
פנסי LED  
פנסי ערפל
חיישן אור
אורות בלימה דינמיים
חיישן גשם
קוטר
R16  
R17  
חומר
פלדה  
סגסוגת  

תמונות

פורד טורנאו קאסטום
קרייזלר פסיפיקה

השוואה של פורד טורנאו קאסטום עם רכבים אחרים

השוואה של קרייזלר פסיפיקה עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורד טורנאו קאסטום ו-קרייזלר פסיפיקה

פורד טורנאו קאסטום ו-קרייזלר פסיפיקה הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד טורנאו קאסטום לבין קרייזלר פסיפיקה תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.