1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורד ריינג'ר ראפטור ו-טויוטה היילקס

השוואה בין פורד ריינג'ר ראפטור ו-טויוטה היילקס

פורד ריינג'ר ראפטור ‏2022. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 4 דור
פורד ריינג'ר ראפטור
מחיר לא נקבע
טויוטה היילקס ‏2020. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 8 דור, שדרוג 2
טויוטה היילקס
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פורד ריינג'ר ראפטור ו-טויוטה היילקס

תיבת הילוכים
אוטומטית  
אוטומטית  
מספר הילוכים
10  
6  
הנעה
4x4  
4x4  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
170   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9   שניות
12.8   שניות
קיבולת מיכל דלק
80   ליטר
80   ליטר
משקל עצמי
2 454   ק"ג
2 100   ק"ג
משקל כולל
3 130   ק"ג
2 910   ק"ג
אורך
5 381   מ"מ
5 325   מ"מ
רוחב
1 922   מ"מ
1 855   מ"מ
גובה
2 028   מ"מ
1 815   מ"מ
בסיס גלגלים
3 270   מ"מ
3 085   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 710   מ"מ
1 540   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 710   מ"מ
1 550   מ"מ
גודל הגלגל
285/70 R17  
265/65 R17  
צריכה ממוצעת
13.8   ליטר
10.4   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
פליטת CO2
315   ג'/ק"מ
253   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
דיזל  
מיקום המנוע
קדמי, אורכי  
קדמי, אורכי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
2956   סמ"ק
2393   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
תצורה V  
בטור  
מספר צילינדרים
6  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
15.6  
קדח / מהלך
85.4 x 86   מ"מ
92 x 90   מ"מ
הספק מירבי
288 (211 ) 5500
150 (111 ) 3400
מומנט מירבי
491 2300
408 1600-2000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
תלוי עם קפיץ  
תלוי עם בולם זעזוים  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
תוף  
מרווח גחון
27
310

רמת גימור

פורד ריינג'ר ראפטור ו-טויוטה היילקס

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
בקרת יציבות לנגרר TSM
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
USB
Bluetooth
מערכת ניווט (GPS)
USB-C
12V
220V
Carplay
Android Auto
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
רמקולים
6 רמקולים  
מושבי ספורט קדמיים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
מושב אחורי מתקפל
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושב הנהג  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות צד מתקפלות חשמלית
גלגל חלופי בגודל מלא
פנסים קדמיים
פנסי מטריקס  
אורות יום
פנסי ערפל
מגבים לפנסים קדמיים
אורות בלימה דינמיים
קוטר
R17  
R17  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פורד ריינג'ר ראפטור
טויוטה היילקס

השוואה של פורד ריינג'ר ראפטור עם רכבים אחרים

השוואה של טויוטה היילקס עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורד ריינג'ר ראפטור ו-טויוטה היילקס

פורד ריינג'ר ראפטור ו-טויוטה היילקס הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד ריינג'ר ראפטור לבין טויוטה היילקס תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.