1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי טריטון

השוואה בין פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי טריטון

פורד ריינג'ר ראפטור ‏2022. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 4 דור
פורד ריינג'ר ראפטור
מחיר לא נקבע
מיצובישי טריטון ‏2018. מרכב, צורה. טנדר תא כפול, 5 דור, שדרוג
מיצובישי טריטון
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי טריטון

תיבת הילוכים
אוטומטית  
ידני  
מספר הילוכים
10  
6  
הנעה
4x4  
אחורית  
מהירות מרבית
180   קמ"ש
174   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.9   שניות
קיבולת מיכל דלק
80   ליטר
75   ליטר
משקל עצמי
2 454   ק"ג
1 900   ק"ג
משקל כולל
3 130   ק"ג
2 920   ק"ג
אורך
5 381   מ"מ
5 225   מ"מ
רוחב
1 922   מ"מ
1 815   מ"מ
גובה
2 028   מ"מ
1 780   מ"מ
בסיס גלגלים
3 270   מ"מ
3 000   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 710   מ"מ
1 520   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 710   מ"מ
1 515   מ"מ
גודל הגלגל
285/70 R17  
245/70 R16  
בתוך העיר
8.4   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
6.6   ליטר
צריכה ממוצעת
13.8   ליטר
7.3   ליטר
פליטת CO2
315   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
דיזל  
מיקום המנוע
קדמי, אורכי  
קדמי, אורכי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
2956   סמ"ק
2268   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו  
טורבו  
פריסת צילינדרים
תצורה V  
בטור  
מספר צילינדרים
6  
4  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
10.5  
14.4  
קדח / מהלך
85.4 x 86   מ"מ
86 × 96.7   מ"מ
הספק מירבי
288 (211 ) 5500
150 3500
מומנט מירבי
491 2300
408 1750-2250
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
תלוי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
דיסק  
תוף  
מרווח גחון
27
200

רמת גימור

פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי טריטון

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
USB
Bluetooth
מערכת ניווט (GPS)
USB-C
צליל
מערכת שמע  
מערכת שמע  
מושבי ספורט קדמיים
ידית הילוכים מצופה עור
הגה מצופה עור
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
חלונות כהים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד מושבים מבד  
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח  
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מזגן  
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות צד מתקפלות חשמלית
פקדי העברת הילוכים על ההגה
פנסים קדמיים
פנסי מטריקס  
אורות יום
פנסי ערפל
קוטר
R17  
R16  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פורד ריינג'ר ראפטור
מיצובישי טריטון

השוואה של פורד ריינג'ר ראפטור עם רכבים אחרים

השוואה של מיצובישי טריטון עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי טריטון

פורד ריינג'ר ראפטור ו-מיצובישי טריטון הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורד ריינג'ר ראפטור לבין מיצובישי טריטון תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.