- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- הונדה סיוויק ו-אינפיניטי Q30
השוואה בין הונדה סיוויק ו-אינפיניטי Q30
מאפיינים
הונדה סיוויק ו-אינפיניטי Q30
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
רובוטי
מספר הילוכים
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
226 קמ"ש
235 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.4 שניות
7.3 שניות
קיבולת מיכל דלק
47 ליטר
50 ליטר
משקל עצמי
1 364 ק"ג
1 579 ק"ג
משקל כולל
1 940 ק"ג
אורך
4 674 מ"מ
4 425 מ"מ
רוחב
1 801 מ"מ
1 805 מ"מ
גובה
1 415 מ"מ
1 495 מ"מ
בסיס גלגלים
2 736 מ"מ
2 700 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 547 מ"מ
1 572 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 575 מ"מ
1 573 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
419 ליטר
430 ליטר
גודל הגלגל
215/50 R17
235/40 R18
235/40 R18
235/45 R19
בתוך העיר
7.1 ליטר
9.2 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.6 ליטר
5.9 ליטר
צריכה ממוצעת
6.5 ליטר
7.1 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
156 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1498 סמ"ק
1991 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.6
9.8
קדח / מהלך
73 × 89.4 מ"מ
83 × 92 מ"מ
הספק מירבי
182 (133 ) 5500
211 (155 ) 5500
מומנט מירבי
240 1900-5500
357 1200 – 4000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק עם אוורור
מרווח גחון
211
רמת גימור
הונדה סיוויק ו-אינפיניטי Q30
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
AUX
USB
Bluetooth
12V
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi Bose
רמקולים
6 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
סאנרוף
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
הגה ספורט
מתלי ספורט
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
מערכת נגד סנוור HBA
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
קוטר
R17
R18
R19
R19
חומר
סגסוגת
תמונות
הונדה סיוויק
אינפיניטי Q30
השוואה של הונדה סיוויק עם רכבים אחרים
השוואה של אינפיניטי Q30 עם רכבים אחרים
היום למכירה
הונדה סיוויק, 2011
₪ 23 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 20 000
הונדה סיוויק, 2006
₪ 8 900
הונדה סיוויק, 2012
₪ 39 990
הונדה סיוויק, 2008
₪ 21 500
הונדה סיוויק, 2010
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 17 000
הונדה סיוויק, 2014
₪ 30 000
הונדה סיוויק, 2018
₪ 78 000
הונדה סיוויק, 2005
₪ 5 000
הונדה סיוויק, 2011
₪ 19 999
הונדה סיוויק, 2014
₪ 30 000
הונדה סיוויק, 2017
₪ 44 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 17 000
הונדה סיוויק, 2008
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2018
₪ 72 000
הונדה סיוויק, 2015
₪ 35 000
הונדה סיוויק, 2007
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 18 500
הונדה סיוויק, 2012
₪ 21 500
השוואת רכבים דומים להונדה סיוויק ו-אינפיניטי Q30
הונדה סיוויק ו-אינפיניטי Q30 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין הונדה סיוויק לבין אינפיניטי Q30 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.