- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- הונדה סיוויק ו-פיג'ו 308
השוואה בין הונדה סיוויק ו-פיג'ו 308
מאפיינים
הונדה סיוויק ו-פיג'ו 308
תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה
אוטומטית
מספר הילוכים
8
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
226 קמ"ש
235 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.4 שניות
7.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
47 ליטר
53 ליטר
משקל עצמי
1 364 ק"ג
1 279 ק"ג
משקל כולל
1 815 ק"ג
אורך
4 674 מ"מ
4 253 מ"מ
רוחב
1 801 מ"מ
1 804 מ"מ
גובה
1 415 מ"מ
1 457 מ"מ
בסיס גלגלים
2 736 מ"מ
2 620 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 547 מ"מ
1 559 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 575 מ"מ
1 553 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
419 ליטר
420 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 228 ליטר
גודל הגלגל
215/50 R17
235/40 R18
235/40 R18
225/40 R18
בתוך העיר
7.1 ליטר
7.3 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.6 ליטר
4.8 ליטר
צריכה ממוצעת
6.5 ליטר
5.7 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
132 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1498 סמ"ק
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
10.6
קדח / מהלך
73 × 89.4 מ"מ
77 × 85.8 מ"מ
הספק מירבי
182 (133 ) 5500
225 (165 ) 5500
מומנט מירבי
240 1900-5500
306 1900
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
חצי-עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
110
רמת גימור
הונדה סיוויק ו-פיג'ו 308
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כריות אוויר צדדיות אחוריות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
Isofix לשורה קדמית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
USB
Bluetooth
12V
Carplay
צליל
מערכת שמע
מושב אחורי מתקפל
סאנרוף
חלונות חשמל
כיסויי דוושות
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
חלונות כהים
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים מבד
ריפוד מושבים משולב
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
תא כפפות מקורר
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
הגה רב-תכליתי
פקדי העברת הילוכים על ההגה
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
מערכת נגד סנוור HBA
אורות יום
פנסי ערפל
חיישן אור
חיישן גשם
קוטר
R17
R18
חומר
סגסוגת
תמונות
הונדה סיוויק
פיג'ו 308
השוואה של הונדה סיוויק עם רכבים אחרים
השוואה של פיג'ו 308 עם רכבים אחרים
היום למכירה
הונדה סיוויק, 2011
₪ 23 000
פיג'ו 308, 2011
₪ 9 500
הונדה סיוויק, 2010
₪ 20 000
הונדה סיוויק, 2006
₪ 8 900
הונדה סיוויק, 2012
₪ 39 990
הונדה סיוויק, 2008
₪ 21 500
הונדה סיוויק, 2010
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 17 000
פיג'ו 308, 2012
₪ 10 500
הונדה סיוויק, 2014
₪ 30 000
הונדה סיוויק, 2018
₪ 78 000
פיג'ו 308, 2016
₪ 16 000
הונדה סיוויק, 2005
₪ 5 000
הונדה סיוויק, 2011
₪ 19 999
הונדה סיוויק, 2014
₪ 30 000
הונדה סיוויק, 2017
₪ 44 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 17 000
הונדה סיוויק, 2008
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2018
₪ 72 000
הונדה סיוויק, 2015
₪ 35 000
השוואת רכבים דומים להונדה סיוויק ו-פיג'ו 308
הונדה סיוויק ו-פיג'ו 308 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין הונדה סיוויק לבין פיג'ו 308 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.