- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- אינפיניטי Q30 ו-הונדה סיוויק
השוואה בין אינפיניטי Q30 ו-הונדה סיוויק
מאפיינים
אינפיניטי Q30 ו-הונדה סיוויק
תיבת הילוכים
רובוטי
תיבת הילוכים רציפה
מספר הילוכים
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
235 קמ"ש
226 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
7.3 שניות
8.4 שניות
קיבולת מיכל דלק
50 ליטר
47 ליטר
משקל עצמי
1 579 ק"ג
1 364 ק"ג
משקל כולל
1 940 ק"ג
אורך
4 425 מ"מ
4 674 מ"מ
רוחב
1 805 מ"מ
1 801 מ"מ
גובה
1 495 מ"מ
1 415 מ"מ
בסיס גלגלים
2 700 מ"מ
2 736 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 572 מ"מ
1 547 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 573 מ"מ
1 575 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
430 ליטר
419 ליטר
גודל הגלגל
235/45 R19
215/50 R17
235/40 R18
235/40 R18
בתוך העיר
9.2 ליטר
7.1 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.9 ליטר
5.6 ליטר
צריכה ממוצעת
7.1 ליטר
6.5 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
פליטת CO2
156 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1991 סמ"ק
1498 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.8
10.6
קדח / מהלך
83 × 92 מ"מ
73 × 89.4 מ"מ
הספק מירבי
211 (155 ) 5500
182 (133 ) 5500
מומנט מירבי
357 1200 – 4000
240 1900-5500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק עם אוורור
דיסק
מרווח גחון
211
רמת גימור
אינפיניטי Q30 ו-הונדה סיוויק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
חיישן תזוזה
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת למניעת התנגשות
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת זיהוי הולכי רגל
AUX
USB
Bluetooth
12V
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע Hi-Fi Bose
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
כיסויי דוושות
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
גג פנורמי
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
סאנרוף
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
חימום מראות צד
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי
הגה כוח
חיישני חניה קדמיים
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מחשב דרך
מערכת Start-stop
מראות צד מתקפלות חשמלית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מראות מתקפלות
בלם יד חשמלי
הגה ספורט
מתלי ספורט
צבע מטאלי
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
פנסי LED
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R19
R19
R17
חומר
סגסוגת
תמונות
אינפיניטי Q30
הונדה סיוויק
השוואה של אינפיניטי Q30 עם רכבים אחרים
השוואה של הונדה סיוויק עם רכבים אחרים
היום למכירה
הונדה סיוויק, 2010
₪ 18 000
הונדה סיוויק, 2020
₪ 69 990
הונדה סיוויק, 2016
₪ 47 355
הונדה סיוויק, 2010
₪ 17 500
הונדה סיוויק, 2017
₪ 48 900
הונדה סיוויק, 2014
₪ 30 000
הונדה סיוויק, 2018
₪ 78 000
הונדה סיוויק, 2005
₪ 5 000
הונדה סיוויק, 2011
₪ 21 900
הונדה סיוויק, 2014
₪ 30 000
הונדה סיוויק, 2017
₪ 44 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 17 000
הונדה סיוויק, 2008
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2018
₪ 72 000
הונדה סיוויק, 2015
₪ 35 000
הונדה סיוויק, 2007
₪ 15 000
הונדה סיוויק, 2010
₪ 18 500
הונדה סיוויק, 2012
₪ 21 500
הונדה סיוויק, 2010
₪ 16 999
הונדה סיוויק, 2018
₪ 85 000
השוואת רכבים דומים לאינפיניטי Q30 ו-הונדה סיוויק
אינפיניטי Q30 ו-הונדה סיוויק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין אינפיניטי Q30 לבין הונדה סיוויק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.