- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- קיה נירו ו-יונדאי איוניק
השוואה בין קיה נירו ו-יונדאי איוניק
קיה נירו
מחיר לא נקבע
בינתיים אף אחד לא מוכר
מאפיינים
קיה נירו ו-יונדאי איוניק
תיבת הילוכים
רובוטי
אוטומטית
מספר הילוכים
6
1
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
165 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
9.9 שניות
משקל עצמי
1 405 ק"ג
1 527 ק"ג
משקל כולל
1 970 ק"ג
אורך
4 420 מ"מ
4 470 מ"מ
רוחב
1 825 מ"מ
1 820 מ"מ
גובה
1 545 מ"מ
1 450 מ"מ
בסיס גלגלים
2 720 מ"מ
2 700 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 573 מ"מ
1 563 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 585 מ"מ
1 577 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
451 ליטר
455 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 410 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.6 מ'
גודל הגלגל
205/60 R16
205/60 R16
טעינה מלאה בבית
120
טעינה מלאה בעמדת טעינה
360
בתוך העיר
4.6 ליטר
צריכת דלק בינעירונית
5.1 ליטר
צריכה ממוצעת
4.8 ליטר
סוג מנוע
Plug-in היבריד
חשמלי
קיבולת סוללה
11.1 קוט"ש
38.3 קוט"ש
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1580 סמ"ק
פריסת צילינדרים
בטור
מספר צילינדרים
4
שסתומים לצילינדר
4
הספק מירבי
183 (134 ) 5700
136 (100 )
מומנט מירבי
144 4000
295
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
150
רמת גימור
קיה נירו ו-יונדאי איוניק
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
כרית אוויר לברכי הנהג
חיישן עייפות נהג
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
נעילת דלתות אחוריות
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת למניעת התנגשות
מערכת זיהוי הולכי רגל
העברת הילוכים חשמלית
AUX
Carplay
Android Auto
טעינה אלחוטית לסמארטפון
USB-C
USB
Bluetooth
12V
תפעול קולי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
גג פנורמי
חלונות חשמל
חימום הגה
תאורת אווירה דקורטיבית
ידית הילוכים מצופה עור
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב
ריפוד מושבים מבד
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים חד-אזורית
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מערכת כניסה ללא מפתח
מערכת Start-stop
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
בלם יד חשמלי
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
חיישן אור
חיישן גשם
אורות יום
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R18
R16
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
קיה נירו
יונדאי איוניק
השוואה של קיה נירו עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי איוניק עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי איוניק, 2020
₪ 92 000
יונדאי איוניק, 2020
₪ 98 500
קיה נירו, 2021
₪ 117 000
קיה נירו, 2017
₪ 72 900
יונדאי איוניק, 2020
₪ 85 900
קיה נירו, 2018
₪ 69 950
יונדאי איוניק, 2021
₪ 105 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 99 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 90 000
קיה נירו, 2017
₪ 71 900
קיה נירו, 2020
₪ 103 000
קיה נירו, 2021
₪ 120 000
יונדאי איוניק, 2017
₪ 70 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 70 000
יונדאי איוניק, 2019
₪ 91 000
קיה נירו, 2019
₪ 90 000
קיה נירו, 2022
₪ 129 000
קיה נירו, 2021
₪ 119 900
יונדאי איוניק, 2021
₪ 102 900
קיה נירו, 2020
₪ 124 000
השוואת רכבים דומים לקיה נירו ו-יונדאי איוניק
קיה נירו ו-יונדאי איוניק הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין קיה נירו לבין יונדאי איוניק תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.