1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורשה 718 קאיימן GT ו-ב.מ.וו M3

השוואה בין פורשה 718 קאיימן GT ו-ב.מ.וו M3

פורשה 718 קאיימן GT ‏2019. מרכב, צורה. קופה, 2 דור
פורשה 718 קאיימן GT
מחיר לא נקבע
ב.מ.וו M3 ‏2020. מרכב, צורה. סדאן, 6 דור
ב.מ.וו M3
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פורשה 718 קאיימן GT ו-ב.מ.וו M3

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
7  
8  
הנעה
אחורית  
אחורית  
מהירות מרבית
302   קמ"ש
250   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.9   שניות
3.9   שניות
קיבולת מיכל דלק
64   ליטר
59   ליטר
משקל עצמי
1 450   ק"ג
1 730   ק"ג
משקל כולל
1 780   ק"ג
2 210   ק"ג
אורך
4 456   מ"מ
4 794   מ"מ
רוחב
1 801   מ"מ
1 903   מ"מ
גובה
1 269   מ"מ
1 433   מ"מ
בסיס גלגלים
2 484   מ"מ
2 875   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 538   מ"מ
1 617   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 534   מ"מ
1 605   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420   ליטר
480   ליטר
רדיוס הסיבוב
11   מ'
12.2   מ'
גודל הגלגל
245/35 R20
295/30 R20
 
275/40 R18  
בתוך העיר
13.7   ליטר
14.6   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
8.1   ליטר
7.6   ליטר
צריכה ממוצעת
10.2   ליטר
10.2   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
232   ג'/ק"מ
234   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
מרכזי  
קדמי, אורכי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
3995   סמ"ק
2993   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא  
טורבו  
פריסת צילינדרים
צילינדרים מנוגדים  
בטור  
מספר צילינדרים
6  
6  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
9.3  
קדח / מהלך
102 × 81.5   מ"מ
84 x 90   מ"מ
הספק מירבי
420 (309 ) 7600
510 (375 ) 6250
מומנט מירבי
420 5000 – 6800
650 2750
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמים קרמיים עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
קרמי עם אוורור  
דיסק עם אוורור  
מרווח גחון
120

רמת גימור

פורשה 718 קאיימן GT ו-ב.מ.וו M3

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
אזעקה
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בקרת נתיב
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת בטיחות בעת התנגשות צידית
התרעת תנועה חוצה מלפנים
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
מערכת בידור לנוסע קדמי
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi Bose
 
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים
10 רמקולים
 
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
תאורת אווירה דקורטיבית
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושב הנהג עם זיכרון
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור  
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
חימום משענות יד קדמיות
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים תלת-אזורית  
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מראות צד מתקפלות חשמלית
הגה רב-תכליתי
הגה ספורט
מתלים פעילים
מתלי ספורט
מתלי אוויר
עיצוב חיצוני
פנסים קדמיים
קסנון / בי-קסנון  
פנסי LED  
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
חיישן גשם
קוטר
R20  
R19  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פורשה 718 קאיימן GT
ב.מ.וו M3

השוואה של פורשה 718 קאיימן GT עם רכבים אחרים

השוואה של ב.מ.וו M3 עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורשה 718 קאיימן GT ו-ב.מ.וו M3

פורשה 718 קאיימן GT ו-ב.מ.וו M3 הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורשה 718 קאיימן GT לבין ב.מ.וו M3 תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.