1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין ואנטאז'

השוואה בין פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין ואנטאז'

פורשה 718 קאיימן GT ‏2019. מרכב, צורה. קופה, 2 דור
פורשה 718 קאיימן GT
מחיר לא נקבע
אסטון מרטין ואנטאז' ‏2017. מרכב, צורה. קופה, 4 דור
אסטון מרטין ואנטאז'
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין ואנטאז'

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
7  
8  
הנעה
אחורית  
אחורית  
מהירות מרבית
302   קמ"ש
314   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.9   שניות
3.6   שניות
קיבולת מיכל דלק
64   ליטר
73   ליטר
משקל עצמי
1 450   ק"ג
1 530   ק"ג
משקל כולל
1 780   ק"ג
אורך
4 456   מ"מ
4 465   מ"מ
רוחב
1 801   מ"מ
1 942   מ"מ
גובה
1 269   מ"מ
1 273   מ"מ
בסיס גלגלים
2 484   מ"מ
2 704   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 538   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 534   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420   ליטר
235   ליטר
נפח תא מטען מירבי
346   ליטר
רדיוס הסיבוב
11   מ'
11.8   מ'
גודל הגלגל
245/35 R20
295/30 R20
 
255/40 R20
295/35 R20
 
בתוך העיר
13.7   ליטר
14.4   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
8.1   ליטר
8.2   ליטר
צריכה ממוצעת
10.2   ליטר
10.5   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
פליטת CO2
232   ג'/ק"מ
245   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
מרכזי  
קדמי, אורכי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
3995   סמ"ק
3998   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא  
טורבו  
פריסת צילינדרים
צילינדרים מנוגדים  
תצורה V  
מספר צילינדרים
6  
8  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
10.5  
קדח / מהלך
102 × 81.5   מ"מ
83 x 92   מ"מ
הספק מירבי
420 (309 ) 7600
510 (375 ) 6000
מומנט מירבי
420 5000 – 6800
685 2000 – 5000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמים קרמיים עם אוורור  
בלמי דיסק עם אוורור  
בלמים אחוריים
קרמי עם אוורור  
דיסק עם אוורור  
מרווח גחון
110

רמת גימור

פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין ואנטאז'

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזעקה
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת ניהול יציבות הרכב
מערכת ניטור שטחים מתים
מערכת בחירת מצבי נהיגה
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
מערכת בידור לנוסע קדמי
Android Auto
שליטה דרך סמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi Bose
 
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים
10 רמקולים
 
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
מושבים קדמיים עם זיכרון
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
אלקנטרה  
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור  
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח  
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מערכת חניה אוטומטית
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
הגה רב-תכליתי
מתלים פעילים
מתלי ספורט
פנסים קדמיים
קסנון / בי-קסנון  
פנסי LED  
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
מערכת תאורה אדפטיבית
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R20  
R20  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פורשה 718 קאיימן GT
אסטון מרטין ואנטאז'

השוואה של פורשה 718 קאיימן GT עם רכבים אחרים

השוואה של אסטון מרטין ואנטאז' עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין ואנטאז'

פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין ואנטאז' הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורשה 718 קאיימן GT לבין אסטון מרטין ואנטאז' תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.