1. ראשי
  2. השוואה בין מכוניות
  3. פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין DBS

השוואה בין פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין DBS

פורשה 718 קאיימן GT ‏2019. מרכב, צורה. קופה, 2 דור
פורשה 718 קאיימן GT
מחיר לא נקבע
אסטון מרטין DBS ‏2018. מרכב, צורה. קופה, 3 דור
אסטון מרטין DBS
מחיר לא נקבע

מאפיינים

פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין DBS

תיבת הילוכים
רובוטי  
אוטומטית  
מספר הילוכים
7  
8  
הנעה
אחורית  
אחורית  
מהירות מרבית
302   קמ"ש
287   קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
3.9   שניות
3.4   שניות
קיבולת מיכל דלק
64   ליטר
משקל עצמי
1 450   ק"ג
1 693   ק"ג
משקל כולל
1 780   ק"ג
אורך
4 456   מ"מ
4 712   מ"מ
רוחב
1 801   מ"מ
1 968   מ"מ
גובה
1 269   מ"מ
1 280   מ"מ
בסיס גלגלים
2 484   מ"מ
2 805   מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 538   מ"מ
1 665   מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 534   מ"מ
1 645   מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
420   ליטר
רדיוס הסיבוב
11   מ'
11.6   מ'
גודל הגלגל
245/35 R20
295/30 R20
 
265/35 R21
305/30 R21
 
בתוך העיר
13.7   ליטר
צריכת דלק בינעירונית
8.1   ליטר
צריכה ממוצעת
10.2   ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6  
יורו 6  
פליטת CO2
232   ג'/ק"מ
285   ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין  
בנזין  
מיקום המנוע
מרכזי  
קדמי, אורכי  
מערכת הזרקת דלק
הזרקה ישירה (ישר)  
הזרקה ישירה (ישר)  
נפח מנוע
3995   סמ"ק
5204   סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
לא  
טורבו  
פריסת צילינדרים
צילינדרים מנוגדים  
תצורה V  
מספר צילינדרים
6  
12  
שסתומים לצילינדר
4  
4  
יחס דחיסה
13  
9.3  
קדח / מהלך
102 × 81.5   מ"מ
הספק מירבי
420 (309 ) 7600
715 6500
מומנט מירבי
420 5000 – 6800
900 1800 – 5000
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ  
עצמאי עם קפיץ  
בלמים קדמיים
בלמים קרמיים עם אוורור  
בלמים קרמיים עם אוורור  
בלמים אחוריים
קרמי עם אוורור  
קרמי עם אוורור  
מרווח גחון
90

רמת גימור

פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין DBS

כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
אזעקה
נעילה מרכזית
אימובילייזר
חיישן תזוזה
מצלמה אחורית
מצלמה היקפית 360°
בקרת שיוט
בקרת שיוט  
בקרת שיוט אדפטיבית  
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
הורדת מראות צד בעת הפעלת הילוך אחורי
AUX
USB
Bluetooth
12V
Carplay
מערכת ניווט (GPS)
מערכת בידור לנוסע קדמי
Android Auto
שליטה דרך סמארטפון
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע Hi-Fi Bose
 
מערכת שמע  
רמקולים
8 רמקולים
10 רמקולים
 
חצאיות צד
מושבי ספורט קדמיים
הגה מצופה עור
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
כוונון מושבים
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון גובה של מושבים קדמיים  
כוונון חשמלי במושבים קדמיים
מושבים קדמיים עם זיכרון
מושבים קדמיים
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים משולב  
אלקנטרה  
ריפוד התקרה
תקרה מבד שחור  
חימום מראות צד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח אקטיבי  
הגה כוח  
חיישני חניה אחוריים
חיישני חניה קדמיים
מיזוג
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית  
מחשב דרך
מראות צד חשמליות
בלם יד חשמלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מראות צד מתקפלות חשמלית
פקדי העברת הילוכים על ההגה
מתלים פעילים
מתלי ספורט
פנסים קדמיים
קסנון / בי-קסנון  
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
 
אורות יום
בקרת אורות אוטומטית
מגבים לפנסים קדמיים
חיישן אור
פנסים עוקבי פניה
מערכת נגד סנוור HBA
קוטר
R20  
R21  
חומר
סגסוגת  
סגסוגת  

תמונות

פורשה 718 קאיימן GT
אסטון מרטין DBS

השוואה של פורשה 718 קאיימן GT עם רכבים אחרים

השוואה של אסטון מרטין DBS עם רכבים אחרים

השוואת רכבים דומים לפורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין DBS

פורשה 718 קאיימן GT ו-אסטון מרטין DBS הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין פורשה 718 קאיימן GT לבין אסטון מרטין DBS תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.