- ראשי
- השוואה בין מכוניות
- צ'רי טיגו 7 פרו ו-יונדאי טוסון
השוואה בין צ'רי טיגו 7 פרו ו-יונדאי טוסון
מאפיינים
צ'רי טיגו 7 פרו ו-יונדאי טוסון
תיבת הילוכים
רובוטי
רובוטי
מספר הילוכים
7
7
הנעה
קדמית
קדמית
מהירות מרבית
200 קמ"ש
201 קמ"ש
תאוצה ל-100 קמ"ש
8.28 שניות
8.8 שניות
קיבולת מיכל דלק
51 ליטר
62 ליטר
משקל עצמי
1 572 ק"ג
1 429 ק"ג
משקל כולל
1 888 ק"ג
2 100 ק"ג
אורך
4 500 מ"מ
4 500 מ"מ
רוחב
1 842 מ"מ
1 865 מ"מ
גובה
1 705 מ"מ
1 650 מ"מ
בסיס גלגלים
2 670 מ"מ
2 680 מ"מ
רוחב מסילה קדמית
1 550 מ"מ
1 615 מ"מ
רוחב מסילה אחורית
1 550 מ"מ
1 622 מ"מ
נפח תא מטען מינימלי
475 ליטר
1 577 ליטר
נפח תא מטען מירבי
1 756 ליטר
רדיוס הסיבוב
10.9 מ'
10.92 מ'
גודל הגלגל
225/65 R17
225/60 R18
225/60 R18
215/65 R17
235/55 R18
235/50 R19
235/55 R18
235/50 R19
צריכה ממוצעת
8.6 ליטר
7.2 ליטר
תקן פליטת זיהום
יורו 6
יורו 6
פליטת CO2
195 ג'/ק"מ
130 ג'/ק"מ
סוג מנוע
בנזין
בנזין
מיקום המנוע
קדמי, רוחבי
קדמי, רוחבי
מערכת הזרקת דלק
הזרקה מופצת (רב-נקודתית)
הזרקה ישירה (ישר)
נפח מנוע
1598 סמ"ק
1598 סמ"ק
סוג אינדוקציה כפויה
טורבו
טורבו
פריסת צילינדרים
בטור
בטור
מספר צילינדרים
4
4
שסתומים לצילינדר
4
4
יחס דחיסה
9.9
10.5
קדח / מהלך
77 × 85.8 מ"מ
75.6 × 89 מ"מ
הספק מירבי
186 (136 ) 5500
180 (132 ) 5500
מומנט מירבי
282 2000 – 4000
270 1500-4500
מתלה קדמי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
מתלה אחורי
עצמאי עם קפיץ
עצמאי עם קפיץ
בלמים קדמיים
בלמי דיסק עם אוורור
בלמי דיסק עם אוורור
בלמים אחוריים
דיסק
דיסק
מרווח גחון
190
170
רמת גימור
צ'רי טיגו 7 פרו ו-יונדאי טוסון
כרית אוויר של הנהג
כרית אוויר של נוסע קדמי
כריות אוויר צדדיות קדמיות
כריות אוויר של חלונות צד (וילונות)
חיישנים לחץ אוויר בצמיגים
חיישן עייפות נהג
נעילה מרכזית
אימובילייזר
מצלמה אחורית
Isofix לשורה אחורית
בקרת שיוט
בקרת שיוט אדפטיבית
בקרת שיוט
מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS)
בקרת יציבות אלקטרונית (ESP)
מערכת סיוע בזינוק בעלייה (HAS)
מערכת סיוע בבלימת חירום (BAS, EBD, EBA)
מערכת בקרת ירידה במורד (HDC)
מערכת בקרת נתיב
מערכת ניטור שטחים מתים
העברת הילוכים חשמלית
מערכת בקרת סחרור (ASR)
מערכת בחירת מצבי נהיגה
מערכת זיהוי תמרורים
מערכת עזר ליציאה מחנייה (RCCW, RCCA)
מערכת זיהוי הולכי רגל
מערכת זיהוי רוכבי אופניים
מערכת התרעת נוכחות נוסעים במושבים האחוריים
מערכת בקרת הטיה
התרעת תנועה חוצה מלפנים
USB
Carplay
Android Auto
Bluetooth
12V
צליל
מערכת שמע
מערכת שמע
רמקולים
6 רמקולים
6 רמקולים
מושב אחורי מתקפל
הגה מצופה עור
סאנרוף
חלונות כהים
משענת יד בין המושבים הקדמיים
חלונות חשמל
משענת ראש אחורית שלישית
תאורת אווירה דקורטיבית
מושב נהג עם כוונון חשמלי
ריפוד מושבים
ריפוד מושבים דמוי עור
ריפוד מושבים מבד
חימום מושבים קדמיים
כוונון הגה לגובה
כוונון הגה לעומק
הגה כוח
הגה כוח
חיישני חניה אחוריים
מיזוג
מזגן
מערכת בקרת אקלים דו-אזורית
מראות צד חשמליות
הגה רב-תכליתי
בלם יד חשמלי
מחשב דרך
לוח מחוונים דיגיטלי
מערכת כניסה ללא מפתח
כפתור הפעלת מנוע
מערכת Start-stop
הפעלה מרחוק
מראות צד מתקפלות חשמלית
גלגל חלופי בגודל מלא
צבע מטאלי
ספוילר
גגון
פנסים קדמיים
פנסי LED
פנסי LED אחוריים
פנסי LED אחוריים
אורות יום
חיישן גשם
חיישן אור
קוטר
R18
R17
חומר
סגסוגת
סגסוגת
תמונות
צ'רי טיגו 7 פרו
יונדאי טוסון
השוואה של צ'רי טיגו 7 פרו עם רכבים אחרים
השוואה של יונדאי טוסון עם רכבים אחרים
היום למכירה
יונדאי טוסון, 2018
₪ 89 900
יונדאי טוסון, 2020
₪ 95 000
יונדאי טוסון, 2017
₪ 79 550
יונדאי טוסון, 2018
₪ 74 900
יונדאי טוסון, 2018
₪ 94 995
יונדאי טוסון, 2022
₪ 121 900
צ'רי טיגו 7 פרו, 2023
₪ 129 900
יונדאי טוסון, 2021
₪ 139 960
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 169 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 127 425
יונדאי טוסון, 2024
₪ 187 995
יונדאי טוסון, 2018
₪ 78 900
יונדאי טוסון, 2021
₪ 115 000
יונדאי טוסון, 2022
₪ 147 995
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
יונדאי טוסון, 2022
₪ 158 998
יונדאי טוסון, 2024
₪ 189 900
יונדאי טוסון, 2021
₪ 124 000
יונדאי טוסון, 2021
₪ 145 138
השוואת רכבים דומים לצ'רי טיגו 7 פרו ו-יונדאי טוסון
צ'רי טיגו 7 פרו ו-יונדאי טוסון הן שתי מכוניות פופולריות, כל אחת עם היתרונות והתכונות הייחודיות שלה. הבחירה בין צ'רי טיגו 7 פרו לבין יונדאי טוסון תלויה בצרכי הנהג ובהעדפותיו.